שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יו"ר הציונות הדתית ימריא הלילה לביקור מדיני בארה"ב
שר האוצר ויו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ׳, ימריא הלילה לוושינגטון וינאם מחר בערב בכנס הבונדס | בהמשך הוא צפוי להיפגש עם ראשי הקהילות היהודיות
יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' | צילום: נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת

לאחר הסערה שהתעוררה בשבוע שעבר בעקבות דבריו, ימריא הלילה (מוצ"ש) שר האוצר ויו״ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ׳, לביקור בארה"ב, שם יהיה נואם הכבוד בכנס הבונדס. בהמשך ימשיך השר סמוטריץ' לסדרת פגישות עבודה כלכליות ולמפגשים עם ראשי הקהילות היהודיות.

לפני צאתו כתב סמוטריץ' בפוסט: "הערב אצא לביקור בארה״ב, ארגון הבונדס מסמל יותר מכל את השותפות של יהדות העולם ומדינת ישראל. הבונדס גייס מעל 50 מיליארד דולר עבור מדינת ישראל מאז הקמתה.
אפגש בעזרת השם עם מגוון משקיעים ושחקנים כלכליים בינלאומיים המעוניינים להעמיק את ההשקעה במדינת ישראל".

עוד מבחזית החדשות

עוד כתב סמוטריץ': "הקשר עם יהדות התפוצות הוא חשוב והמסר שאני יוצא איתו הוא שכמו בארץ כך גם בתפוצות, מותר שיהיו חילוקי דעות וויכוחים בינינו, אבל שום דבר לא יפרום את האחווה. אנחנו חזקים ביחד".

"כלכלת ישראל חזקה ואני פועל כדי לפתוח את מדינת ישראל לכלכלות ולהשקעות נוספות. כלכלת ישראל מהווה שוק קטן ובר ניהול, ובתקופה סוערת זאת בעולם כלכלי של חוסר ודאות נוכל להיות אי של יציבות וביטחון כלכלי. אעשה כל שביכולתי בעזרת השם כדי לייצר את האקלים לכך שמדינת ישראל תמשיך לצמוח עם כלכלה חזקה ומשגשגת".

לגבי קריסת סיליקון ואלי בנק, כתב שר האוצר: "משרד האוצר בראשותי פועל כבר מהערב כדי לגבש תמונת מצב ופתרונות. אנחנו עומדים לצידם של חברות ההיי טק הישראליות ונלווה אותם גם ברגעי משבר״.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים