שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יו"ר ההסתדרות התחבק עם שר האוצר: "ההסתדרות היום לא שייכת רק למפלגת העבודה"
ארנון בר-דוד התחבק בידידות עם שר האוצר סמוטריץ' והסביר: "אני נמצא היום בכל המפלגות" | הבהיר: אם נשבות זה יהיה בגלל תנאי שכר ולא הרפורמה המשפטית
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד | צילום: דוברות ההסתדרות

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד אמר היום בצהריים (שלישי) בוועידת "האנשים של המדינה" של ynet ו"ידיעות אחרונות" שהוא מוטרד מאוד ממה שקורה במדינה, על רקע אישור סעיפי הרפורמה המשפטית אתמול. למרות זאת הוא התחבק עם שר האוצר בצלאל סמוטריץ'. בראיון הבהיר בר-דוד כי ההסתדרות אינה שייכת כבר למפלגת העבודה, אלא לכל המפלגות.

לדברי בר-דוד "אני מוטרד מאוד מהקולות, מהשיח הנפיץ ומהמחלוקת בעם. זה לא דבר שיכול לעבור בלי שהוא יטריד ויעשה באמת לא טוב לאנשים שמובילים ומנהיגים את הציבור. אי אפשר להתעלם מזה. חצי עם לא יכול להתעלם מחצי עם. כל צד צריך לשמוע את הצד השני. לדעתי אנחנו איבדנו את זה, ואנחנו צריכים להתחיל לחזור לדבר".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמר יו"ר ההסתדרות "אני חושב שאחרי שאתמול בלילה הקריאה הראשונה עברה, זה הזמן להתחיל לדבר על החוקים עצמם ולהתחיל להגיע לפשרות ברוח מתווה הנשיא. אני חושב שצריך לעשות רפורמה כזאת או אחרת, אבל לטעמי לא מופיעים בה הדברים החשובים להתנהלות של בית המשפט. אני חושב שזה לא טוב, אבל עכשיו זה הזמן שיישבו וידברו, יגיעו להבנה, יורידו את האווירה הנפיצה ואפשר יהיה להגיע להבנות ולהוריד את המתח הזה שממש מפצל פה את העם".

לפני הנאום של בר-דוד אמר שר האוצר בצלאל סמוטריץ' כי הוא מעריך אותו למרות שהם חלוקים בתפיסת עולמם הכלכלית והתחילו ברגל שמאל, בחודשיים האחרונים מתנהל משא ומתן אפקטיבי בין אנשי האוצר להסתדרות על הסכם שכר חדש. בר-דוד וסמוטריץ' התחבקו אחרי הריאיון ובר-דוד אמר על כך כי "ההסתדרות עברה תהליך בארבע השנים האחרונות. ממצב של הסתדרות של מפלגה אחת שהייתה לה הסתדרות, אני היום נמצא בכל המפלגות, פעיל בכל המפלגות ומשפיע בכל המפלגות".

לדברי בר-דוד "אם ההסתדרות תשבית את המשק, זה יהיה במחאה על תנאי שכר ולא בגלל המהפכה המשפטית. "הכוח שלנו בכנסת הוא בכל הגושים, ואני מנצל היום את ההשפעה שלי והכוח שלי על מנת לנסות לגשר בין הגושים", אמר. "אני אחליט מתי אני אשבית את העובדים, ואני אשבית אותם רק על תנאי עובדים ושכר, כי קיבלתי את המנדט על תנאי העובדים והשכר שלהם, ולשם כך נבחרתי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים