שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יו"ר ארגון המורים רן ארז נגד משרד האוצר: "מבזים ומשפילים אותנו"
יו"ר ארגון המורים מזהיר כי העיצומים בבתי הספר יחודשו, לאחר שעד עכשיו לא קיבלו הסכם קיבוצי חדש ממשרד האוצר | מועצת התלמידים הארצית: "זה פוגע בנו"
יו"ר ארגון המורים רן ארז | צילום: ויקיפדיה

יו"ר ארגון המורים רן ארז, הכריז היום (ראשון) על חידוש העיצומים בתיכונים, מכיוון שעד לרגע זה, לא קיבלו הסכם קיבוצי חדש ממשרד האוצר. בשלב הראשון יופסקו פעילויות התלמידים מחוץ לבתי הספר ולא יבדקו מבחנים. יש לציין כי מדובר במשא ומתן ארוך מול משרד האוצר שהחל עוד בזמן שר הקודם אביגדור ליברמן ונמשך גם מול השר הנוכחי בצלאל סמוטריץ', ללא הצלחה.

בפתח דבריו אמר יו"ר ארגון המורים, רן ארז: "חברים יקרים, זה יותר משנה שאנחנו מנסים לקדם עם משרד האוצר הסכם קיבוצי חדש. לאחרונה, הודות למאמצים של מנכ"ל משרד החינוך, קיבלנו הסכם קיבוצי חדש, אך טוב שלא היינו מקבלים אותה".

עוד מבחזית החדשות

יו"ר ארגון המורים תקף את משרד האוצר ואמר: "ההצעה מבזה ומשפילה. מורה ותיק מקבל רק שני אחוזי תוספת שכר, מורים אחרים עוד 500 שקלים. זה מבזה. וזה לא הכול. הם רוצים לפגוע במשרות אם, לפגוע בהטבות מורים שמכינים לבגרויות ולאפשר למנהלים פיטורי מורים ללא ההליך הסטנדרטי".

בשל כך הזהיר ארז הם יחדשו את העיצומים: "אנחנו כבר מיום ראשון הקרוב מתחילים בעיצומים, נלמד רק שעות פרונטליות ולא נצא מחוץ לבית ספר לפעילות עם התלמידים. נקיים מבחנים ולא ניתן ציונים עליהם. מהשבוע הבא נתחיל גם בשביתות אזוריות".

בתגובה, שיגרה מועצת התלמידים והנוער הארצית מכתב דחוף לרן ארז ובו קריאה לעצור את העיצומים. לדבריהם "מהבוקר, תלמידי כיתות י״א לא יצאו לגדנ״ע, לא לסדנאות הכנה לצה״ל ולא לסיורים "בעקבות לוחמים" ו"מסע ישראלי". פעילויות אלו בונות באופן מהותי את הבסיס הערכי של המדינה כולה".

"מועצת התלמידים והנוער הארצית קוראת לך, רן ארז, לעצור באופן מוחלט את העיצומים הפוגעים בתלמידי ישראל ולהמשיך את המאבק בדרכים אחרות שאינן פוגעות בתהליך החינוכי של תלמידי ישראל. אנו גם מזמינים אותך להיפגש איתנו לשיח שיקדם את המטרות המשותפות שלנו, לא על הגב שלנו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים