שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » יועצו הבכיר של זלנסקי: לזנוח את הסנקציות ולהשמיד את מפעלי הטילים באיראן
מיכאילו פודוליאק, יועצו הבכיר של זלנסקי, איראן מתכננת להגביר את קצב משלוחי המל"טים והטילים לרוסיה, ובכך להשפיל את מערך הסנקציות הבין-לאומי
המל"ט האיראני שחשף הנשיא הרצוג | צילום: HGP

יועצו הבכיר של זלנסקי מיכאילו פודוליאק, קרא היום ל"השמיד" באיראן את המפעלים לייצור מל"טים וטילים כדי לעצור את התפוקה שלהם. אוקראינה מאשימה את איראן שי לה כוונה לספק נשק לרוסיה, בנוסף למל"טים המתאבדים שכבר סיפקה ושהצבא הרוסי עושה בהם שימוש נגד מטרות אזרחיות באוקראינה מאז ספטמבר. לעומת זאת באיראן טוענים שהמל"טים סופקו לפני המלחמה, ומכחישה שהיא מעורבת בסכסוך.

עוד מבחזית החדשות

מיכאילו פודוליאק, אחד מיועציו הבכירים של נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי, צייץ כי "איראן משפילה בבוטות את מוסד הסנקציות הבינלאומיות", עוד קרא פודוליאק, להרוס מפעלי נשק איראניים בתגובה. ראש שירותי הביון של אוקראינה עדכן אתמול כי רוסיה כבר שיגרה כ-540 מל"טים מדגם שאהד-136 לעבר תשתיות אנרגיה ויעדים צבאיים באוקראינה.

עוד מזהירים בקייב את מדינות המערב, כי בנוסף למל"טים שגורמים להרסה רב ואבדות בנפש בתחומי אוקראינה, איראן עלולה לספק לרוסיה גם טילים בליסטיים. ביום חמישי מסרו בוושינגטון כי כוח וגנר, שבראשה עומד מקורבו של ולדימיר פוטין, כבר קיבלה משלוח נשק ראשון מקוריאה הצפונית. למרות שהם הכחישו זאת.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים