שיתוף
תגובות
חדשות » יועץ צבאי איראני של משמרות המהפכה נהרג הלילה בסוריה | תיעוד
איראן מאשימה את ישראל בתקיפה הלילה | תקיפה זו היא השנייה המיוחסת לישראל תוך 24 שעות | ההרוג היה יועץ צבאי של משמרות המהפכה | איראן: "תהיה תגובה, אין ספק"
תקיפה בסוריה | צילום: התקשורת בסוריה

איראן מדווחת כי בתקיפה השנייה שיוחסה לישראל בסוריה תוך יממה נהרג מילאד חיידרי, יועץ צבאי של משמרות המהפכה. "תהיה תגובה, אין ספק", קבעה טהרן בהודעה על מותו – והאשימה: "זה ניסיון להסיט תשומת לב מהמשברים הפנימיים בישראל". לפי דיווחים, בתקיפה נפגע מחסן איראני באזור דמשק

תיעוד משמי דמשק | צילום: דובר צה"ל

איראן הודיעה היום בצהריים (שישי) כי יועץ של משמרות המהפכה נהרג הלילה בתקיפה המיוחסת לישראל באזור דמשק. לפי דיווח בסוכנות הידיעות "תסנים" ובטלוויזיה האיראנית, ההרוג הוא מילאד חיידרי. דרגתו ותפקידו לא צוינו.

באיראן איימו להגיב על הפגיעה ביועץ משמרות המהפכה, ובדיווח ב"תסנים" נכתב כי "המשטר הציוני ללא ספק יקבל תגובה לפשע הזה". הבוקר, בהודעה מטעמו, טען משרד החוץ האיראני כי "התקיפות הישראליות בדמשק הן ניסיון שלה להסיט את תשומת הלב מהמשברים הפנימיים בישראל".

התקיפה הלילה בסוריה הייתה השנייה שיוחסה לישראל תוך 24 שעות. סוכנות הידיעות הממלכתית הסורית סאנא דיווחה על התקיפה בשעה 00:30. בדיווח נאמר כי כי הדי פיצוצים נשמעו באזור דמשק ומערכות ההגנה האווירית הופעלו.

המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם, שמקום מושבו בבריטניה, דיווח כי "התקיפה הישראלית השנייה בתוך 24 שעות" התרחשה מערבית לדמשק. כמה טילים של חיל האוויר הישראלי שוגרו לעבר בסיסים של צבא סוריה ואתרים של המיליציות האיראניות במקום. בתקיפה נפגע מחסן של אמצעי לחימה, והדי פיצוצים נשמעו באזור.

עוד מבחזית החדשות

גורם צבאי סורי אמר כי "בשעה 00:17 תקפה ישראל מהאוויר מכיוון רמת הגולן יעד מסוים בפרברי דמשק, ומערכות ההגנה האווירית הסוריות ירטו בהצלחה חלק מהטילים". הגורם טען כי לא היו נפגעים בתקיפה.

גם ביום שלישי בלילה האשימה סוריה כי ישראל תקפה באזור דמשק. התקיפה התרחשה בשעה 01:20, ולטענת גורם צבאי סורי חיל האוויר תקף יעדים באזור הבירה בטילים שנורו מכיוון רמת הגולן. "מערכות ההגנה האווירית יירטו את הטילים והפילו חלק מהם", טען הגורם. "שני חיילים נפצעו בתקיפה, ונגרם נזק". לפי מרכז המעקב, היעד של התקיפה היה אתר של המיליציות האיראניות באזור כפר סוסא שבדמשק.

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. בטח לא ישראל .
    טייסי חיל האויר הישראלי נמצאים בעזאזל לשם נשלחו על ידי קרעי העלוב וגלית דיסטל . טייסי האויר של גולקנוף , גפני וליצמן עפו באוהלה של
    תורה מעל ענני חמין וקיגל .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים