שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » יונתן פולארד: "לפעול כדי שהדור הבא ידע את סוד קיומנו"
בעקבות הפיגועים הקשים בירושלים, ביקש פולארד לדחות ביממה את קמפיין ההנצחה של אסתר פולארד ע"ה שהיה אמור להגיע לשיאו אמש והיום
יונתן פולארד | צילום: חדשות 12

בעקבות הפיגועים הקשים במהלך השבת בירושלים, פנה יהונתן פולארד לפעילים המשתתפים בקמפיין להקמת "מרכז ילדי אסתר" לעילוי נשמת רעייתו ע"ה, וביקש מהם לדחות ביממה את הפעולות שתוכננו אמש והיום במסגרת שיא פעילות הקמפיין.

מדובר על הקמת חמ"ל טלפוני בהשתתפותו של פולארד שאליו אמורים להגיע תומכים ופעילים. באיגרת ששלח יהונתן פולארד עם צאת השבת למאות הפעילים והתומכים המשתתפים בקמפיין הוא הסביר.

עוד מבחזית החדשות

"בעקבות הפיגועים הנוראים בשבת אני חושב שעל כולנו להקדיש את השעות הקרובות לתפילה לקב"ה לרפואת הפצועים, לע"נ הנרצחים ולכך שהקב"ה ייתן למנהיגינו את התבונה, האומץ והגבורה להילחם באויבינו עד חורמה".

בקשתי מהפעילים היקירים שמסייעים להוביל את הקמפיין להקמת "מרכז ילדי אסתר" שנדחה את הקמת החמ"לים שתוכננה לטובת הקמפיין עד לאחר הלוויות, את הפעילות האישית של כל אחד מביתו ניתן וחשוב כמובן להמשיך דווקא בעת הזו.

עוד כתב פולארד: "אויבינו חושבים ששכחנו מי אנחנו, מהם המורשת והשורשים שלנו ומה מחבר אותנו לארץ הזאת. בעז"ה לצד המאבק הפיזי, נמשיך לפעול כולנו יחד כדי שהדור הבא של ילדי ישראל יגדלו עם הידע והחיבור לסוד קיומנו כאן ויכולתנו לגבור על אויבינו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים