שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יום ההתנגדות: חסימות כבישים בתל אביב ובכביש החוף
בכביש 2 ליד הרצליה הוצב שלט ענק מתחת לפסל של הרצל עם המשפט: "לא לזה התכוונתי" | מרחבת הבימה צעדו המפגינים לבורסה | כביש 2 נחסם ליד מעגן מיכאל
הפגנה נגד הרפורמה במערכת המשפט בכיכר הבימה בתל אביב | צילום: רשתות - שימוש לפי סעיף 27א לחוק

יום השיבושים החל הבוקר (שלישי) כבר בשעה 6:30. כבר בשעות הבוקר המוקדמות כביש החוף נחסם לתנועה סמוך לקיבוץ מעגן מיכאל, וכביש 4 נחסם בצומת ברניצקי ממזרח וממערב. בתל אביב, יצאה צעדה מכיכר רבין לכיוון הבורסה וחברי מחאת אנשי המילואים חסמו לתנועה את רחוב קפלן והכניסה לבסיס הקריה. בהמשך צפויים שיבושים גם בתחנות הרכבת, ומחאות בקפלן ובמוקדים נוספים. במקביל, במחאת ההייטק ינסו לשבש פעילות אתרים ואפליקציות.

מובילי כוח קפלן מסרו כי "בוקר יום ההתנגדות נפתח בעליית מדרגה משמעותית, עם פעולות התנגדות נחושות שטרם נראו בישראל, הממחישות את הפגיעה האנושה של חוקי הדיקטטורה בביטחון ובכלכלה". לדבריהם, "השיבושים שיתרחשו לאורך היום במערכת הביטחון ובכלכלה, ובכלל ברחבי המדינה, הם אזהרה חמורה לממשלת ישראל: החקיקה מרסקת את הביטחון ואת הכלכלה. עצרו את הדיקטטורה!".

עוד מבחזית החדשות

המשטרה פיזרה את המפגינים שחסמו את כביש החוף באזור מעגן מיכאל. שני בני אדם נעצרו בחשד "להפרת הסדר הציבורי" כך נמסר מהמשטרה.

בעקבות המחאות, המשטרה הודיעה כי רחוב קפלן מרחוב לאונרדו דה וינצ'י עד דרך מנחם בגין נחסם לתנועה לשני הכיוונים. גם צומת קפלן ודרך מנחם בגין לצפון ולדרום נחסמה.

פעילי מחאת אנשי המילואים קשרו את עצמם בשרשרת אנושית בכניסה לבסיס הקריה ברחוב קפלן, שלדבריהם "לא תנותק עד שהסכנה מעל צבא העם תוסר".

ממחאת המילואימניקים אחים לנשק נמסר: "צבא העם וביטחון ישראל נמצא בסכנה ממשית. אם תעבור החקיקה הדיקטטורית והחוזה בין האזרח והמדינה צבא העם לא יחזיק מעמד. אנחנו קוראים מכאן, משער הקריה, לשר הביטחון גלנט: הוכחת בעבר שביטחון ישראל הוא הדבר החשוב לך ביותר, אתה נקרא כעת אל הדגל שנית. עצור את החקיקה הדיקטטורית עכשיו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים