שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יולי אדלשטיין: "לא במקרה נעדרתי מהקריאה הראשונה"
יו"ר הכנסת לשעבר התייחס בראיון לניסיונות להידברות על הרפורמה המשפטית ולקריאתו של שר הביטחון לעצור את החקיקה: "עוד לא מאוחר לחשב מסלול מחדש"
חה״כ יולי אדלשטיין | צילום: מירי שמעונוביץ', לע"מ

יו"ר הכנסת לשעבר, חה"כ יולי אדלשטיין התראיין הבוקר (ראשון) לגל"צ והתייחס לניסיונות ההידברות על הרפורמה המשפטית כמו גם לקריאתו של שר הביטחון יואב גלנט לעצור את החקיקה לצורך הידברות.

בפתח דבריו אמר אדלשטיין "עשינו מספר טעויות בהגשת הרפורמה המשפטית" למרות זאת טען "עוד לא מאוחר לחשב מסלול מחדש ולעשות את השינויים בהידברות. יש סיכוי לא רע שנעשה את הדבר הנכון ונחשב את המסלול מחדש. שוחחתי עם הבכירים ביותר בציבור החרדי , גם שם יש הבנה כי יש צורך לתיקונים ובהידברות".

עוד מבחזית החדשות

עוד הוסיף אדלשטיין "לא הייתי בהצבעה בקריאה הראשונה וזה לא במקרה. להביא את זה להצבעה לפני שברור אם יש לזה תמיכה זו הרפתקה שלא כדאי להיכנס אליה. מקווה שהשכל הישר של כולם יגבר. אנחנו לא רוצים לקבור את הרפורמה".

בנוסף התייחס אדלשטיין לקריאות של חלק מחברי הקואליציה לפטר את גלנט, ואמר: "אף אחד לא סיים את הדרך שלו במפלגה. אני שומע את ההתבטאויות המיותרות האלה במשך חודשיים, הליכוד תמיד היה המקום שבו אפשר להביע יותר מדעה אחת".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. יולי לא מתאים להנהיג את הליכוד. הוא מוזמן לצאת מהליכוד ומהממשלה ולהצטרף לליברמן או שיתפטר ויתמוך מבחוץ בליכוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים