שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » יוחזר התקציב למיגון רכבים ביהודה ושומרון
לאחר הסערה
הבשורה מגיעה בעקבות פניות מהציבור שביקשו למגן את רכביהם מפני טרור זריקות האבנים ובקבוקי התבערה וקיבלו מזכייני הביצוע של הממשלה תשובה שלילית
רכב שנפגע בלינץ' | צילום: צילום מסך מדוברות המשטרה

לאחר הפנייה הדחופה של יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' אתמול (ראשון) על אי התקצוב של מיגון מכוניות ביהודה ושומרון, משרד הביטחון אישר העברה של 2.5 מיליון ש"ח לחידוש המיגונים לחצי שנה עד לחידוש המכרז הקבוע.

יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ': "אני מודה לשר הביטחון גנץ על ההיענות המהירה. יש נושאים שלא יכולים להיות בדיון או ויכוח פוליטי, פיקוח נפש וחיי אדם הם כאלה. המדינה אחראית לביטחון וחיי אזרחיה, כמובן שיש לגדוע את טרור האבנים והבקט"בים אבל המינימום הנדרש זה לאפשר לאזרחי יהודה ושומרון למגן את רכביהם אל מול הטרור המשתולל בכבישי יהודה ושומרון".

יו"ר מועצת יש"ע דויד אלחייני: "אני שמח לראות ששר הביטחון מבקש לפתור את הבעיה במהירות הראויה. אני שולח את תודתי ליועץ השר לענייני התיישבות אבי רואה ולקב"ט מועצת יש"ע שלמה ועקנין על הטיפול המסור והראוי בנושא. זה הזמן לקרוא לכל תושבי יהודה, שומרון ובקעת הירדן – אנו עובדים ומתחזקים את מערך המיגון מול משרד הביטחון באופן שוטף, כדי לשמור על ביטחונכם. אם אתם עומדים בקריטריונים, אנא פנו למשרדי הרישוי ומגנו את רכביכם. זה דבר אשר יכול להציל חיים".

כזכור, בעקבות פניות מהציבור שביקשו למגן את רכביהם מפני טרור זריקות האבנים ובקבוקי התבערה וקיבלו מזכייני הביצוע של הממשלה תשובה שלילית, פנה אמש ח"כ בצלאל סמוטריץ' לשר הביטחון ולשר האוצר בדרישה שהתקציב יעבור באופן מיידי ודחוף.

במכתב כתב סמוטריץ': "על רקע התגברות טרור האבנים ובקבוקי תבערה בכבישי יהודה ושומרון אבקש שהמציאות הבלתי אפשרית הזאת תתוקן באופן בהול ושהממשלה תאשר תקציב המשכי למיגון הרכבים באופן מיידי".
 
"אני פונה אליכם בדחיפות שכן מדובר בפיקוח נפש יומיומי, של תינוקות וילדים, נשים וגברים שנוסעים מידי יום בכבישי יהודה ושומרון לבתיהם ונמצאים תחת איום מסכן חיים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים