שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יאיר נתניהו: בכירי הפרקליטות והמשטרה בגדו במדינה, כולם יודעים מה העונש
נתניהו הבן יצא בראיון נגד כל מי שהיה מעורב בהעמדה לדין של אביו, ראש הממשלה המיועד | לדבריו, "הם ידעו שהם תופרים אדם חף מפשע שנבחר על ידי העם הישראלי"
יאיר נתניהו | צילום: David Azagury U.S. Embassy Jerusalem

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו אמר היום (ראשון) בגלי ישראל כי בכירי הפרקליטות והמשטרה בגדו במדינה, ועל כן יש להעניק להם "עונש שאינו כלא". וזאת, משום שלטענתו "ניסו לתפור תיק לראש ממשלה שנבחר על ידי העם", ובכך ניסו לבצע הפיכה שלטונית.

לדבריו "כל שבוע, במשך שנתיים אנחנו מגלים עוד עבירה פלילית, ועוד עבירה פלילית, לכאורה, שביצעו הבכירים בפרקליטות ובמשטרה". "כל אחת מהעבירות הפליליות האלה הן חמש שנות מאסר, הגענו כבר לעשרת אלפים שנות מאסר על העבירות הפליליות שהם ביצעו".

עוד מבחזית החדשות

יאיר נתניהו האשים גם את בכירי הפרקליטות בבגידה במדינה. "בסופו של דבר הייתה פה הפיכה שלטונית בזדון. לא מתוך ראיית מנהרה ולא כל השטויות האלה, הם ידעו שהם תופרים אדם חף מפשע, שהוא במקרה ראש הממשלה שנבחר על ידי העם הישראלי". עוד טען יאיר "זאת אומרת שהם מבטלים את הבחירה של העם הישראלי, בחירה דמוקרטית. קוראים לזה בגידה במדינה. וכולם מוזמנים להיכנס לספר החוקים של מדינת ישראל ולהסתכל מה העונש על בגידה במדינה, וזה לא כלא, רק אני אגיד את זה".

יאיר גם הגיב לסיקור התקשורתי של התבטאויותיו בחשבון הטוויטר שלו, ואמר "אני עדיין מוצא את עצמי מופתע כל פעם מחדש מהפייק ניוז ורצח האופי שתקשורת השמאל עושה לי". "כל מי שלמד בבית ספר יסודי שיעורי הבנת הנקרא יכול להבין שמטרת דבריי היא להדגיש למאזינים את חומרת העבירות הפליליות שביצעו תופרי התיקים לפי ספר החוקים הישראלי, ולא שום דבר מעבר. לא קראתי לפגוע באיש".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. מי שקשרו לבצע הפיכה דרך תיקים תפורים עד מומצאים צריכים לעמוד לדין אבל לא על בגידה שהיא קשורה במדינות זרות (אלא אם יימצא שאכן ישנו קשר כזה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים