שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » יאיר לפיד מחרים את טקס הדלקת המשואות
יו"ר האופוזיציה דחה את הזמנתה של השרה מירי רגב: "בשלושה חודשים קרעתם את החברה הישראלית ושום מופע זיקוקים מזויף לא יכסה על זה".
יו"ר האופוזיציה ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד | צילום: Kobi Gideon / GPO

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד הודיע היום (רביעי) כי הוא מחרים את טקס הדלקת המשואות ביום העצמאות ה-75 של מדינת ישראל. הודעת לפיד מגיעה כתגובה על הזמנתה של שרת התחבורה והשרה הממונה על אירועי ה-75 למדינת ישראל מירי רגב, בו עדכנה אותם כי יש להם מקומות שמורים.

לפיד כתב בתגובתו: "השרה רגב, הכסא שלי בטקס המשואות, יישאר ריק כי לא השארתם לי ברירה. אני אוהב את המדינה אהבת נפש, אבל בשלושה חודשים קרעתם את החברה הישראלית ושום מופע זיקוקים מזויף לא יכסה על זה. אם אחדות העם הייתה כ"כ חשובה לכם לא הייתם מפרקים את הדמוקרטיה שלנו והייתם הולכים לעבוד עבור אזרחי ישראל".

עוד מבחזית החדשות

שר התרבות והספורט מיקי זוהר הגיב ליו"ר האופוזיציה: "החלטת לפיד שלא להגיע לטקס המשואות מעמיקה את הקרע ומביאה לעוד שנאת אחים מיותרת". לדבריו, "העובדה שהוא יורד בסקרים היא נקודת אור שמראה לכולנו שדרכו הלא אחראית אינה מקובלת על רבים מאזרחי ישראל. בימים הלא פשוטים שלנו כעם, כל מי שרואה את עצמו כמנהיג, חייב לפעול לאחדות ולהפסקת השנאה בנינו".

כאמור, מירי רגב הזמינה את ראשי האופוזיציה לטקס הדלקת המשואות "אני קוראת מכאן לראשי האופוזיציה, שמור לכם כיסא של כבוד לידי בטקס. אני מתכוונת לצלצל באופן אישי לבני גנץ, ליאיר לפיד ולכל מנהיגי האופוזיציה ולהזמינם לטקס המשואות. בואו נשים את כל המחלוקות בצד ונראה לעם שאנו יכולים להיות מאוחדים בימים קדושים אלו".

יש לציין כי לפיד אמנם מחרים השנה בדרמטיות את טקס הדלקת המשואות, ‏אך גם בשנה שעברה, בזמן כהונתו כראש הממשלה החליפי, הוא לא הגיע לטקס, ‏וגם לא לטקסי יום השואה, ללא הודעה מוקדמת, תוך שהוא משאיר את כסאו מיותם.

הצטרפו ועקבו אחר

5 תגובות

  1. מתי בכלל הליצן הזה השתתף בטקסים האלה ?הוא מדתתף בהפגנות הרחוב הברבריות הוא מפגין עם הלהטבים אשתו עם הנשים מכיפה אגומה בכל הזבלה הם משתתפים רק לא בממלכתיות ,בושה,בושה בושה בזיון למדינה שיש ראש אופוסיציה בלי ראש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים