שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » טרגדיית הטיטאניק: מיליארדר בריטי נמצא על סיפון הצוללת שאבד איתה הקשר
מיליארדר בריטי נמצא על סיפונה של צוללת שמסיעה תיירים לצפות בהריסות הטיטאניק ומוגדרת כנעדרת לאחר שאבד הקשר איתה | משלחת חילוץ והצלה יצאה לאתר את הצוללת
האמיש הארדינג, המילארדר הבריטי שנמצא בצוללת הנעדרת | צילום: אינסטגרם

אבד הקשר עם צוללת שמסיעה תיירים לצפות בהריסות ספינת הטיטאניק שטבעה בשנת 1912 והיא מוגדרת כנעדרת. הצוללת נראתה לאחרונה ביום ראשון האחרון כאשר יצאה לצלילה עם חמישה אנשים על סיפונה. הריסות הטיטאניק נמצאות בעומק של כ-4 מטר מתחת למים.

החברה, OceanGate Expeditions, מוציאה הפלגות של שבעה לילות כדי לצפות בהריסות הטיטאניק במחיר של 250,000 דולר. הצוללת של החברה, המסוגלת לאכלס חמישה בני אדם, היא הצוללת היחידה בעולם המסוגלת להגיע עד להריסות הטיטאניק, השקועה בעומק של 4,000 מטרים בקרקעית האוקיינוס.

עוד מבחזית החדשות

ממשמר החופים האמריקאי בבוסטון נמסר כי משלחת חילוץ והצלה יצאה כדי לאתר את הצוללת שנעלמה בצפון האוקיינוס האטלנטי, מול חופי ניופאונדלנד. נכון להבוקר נותרו לצוללת רק 48 שעות של חמצן ומתנהחלים מאמצים קדחתניים לאתר אותה.

בין התיירים שנמצאים על הסיפון, נמצא המיליארדר הבריטי האמיש הארדינג. הוא פרסם בחשבון האינסטגרם שלו על תחילת הצלילה לאחר מזג אוויר גרוע בניופאונדלנד. הצוללת יכולה להכיל חמישה אנשים, הכוללים בדרך כלל נווט, שלושה אורחים ומומחה צוללות.

מטעם החברה נמסר אתמול כי: "אנחנו בוחנים ומגייסים את כל האפשרויות כדי להחזיר את הצוות בשלום. כל ההתמקדות שלנו היא באנשי הצוות בצוללת ובמשפחותיהם. אנחנו פועלים להחזרה בטוחה של אנשי הצוות".

כזכור, הטיטאניק טבעה במשט הבכורה שלה ב-1912 לאחר שפגעה בקרחון, כתוצאה מההתנגשות טבעו למוות 1,500 נוסעים ואנשי צוות מתוך 2000 נוסעים שהיו על סיפונה, במה שהיה אחת הטרגדיות הגדולות בהיסטוריה הימית.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים