שיתוף
תגובות
חדשות » טרגדיה: שבועיים אחרי הפיצוץ באלביט נקבע מותו של העובד שנכווה בכל חלקי גופו
העובד בן ה-29 פונה במצב קשה לבית החולים שיבא | באלביט ובחברת תעש מערכות הביעו צער על מות העובד, תושב דליית אל כרמל: "מלווים את המשפחה בשעה קשה זו"
הפיצוץ באלביט | צילום: רשתות - לפי סעיעף 27א׳

בבית החולים שיבא בתל השומר נקבע היום (שלישי) מותו של תושב דליית אל-כרמל (29) שנפצע לפני שבועיים בפיצוץ במפעל אלביט השרון. העובד פונה לבית החולים במצב קשה עם כוויות בכל חלקי גופו.

מהחברה נמסר: "תעש מערכות ואלביט מרכינות ראש ומשתתפות בצער משפחת עובד החברה אשר נפצע בתאונת העבודה ומת מפצעיו. החברה וחבריו לעבודה מלווים כל העת וימשיכו ללוות את המשפחה בשעה קשה זו. נסיבות התאונה נבדקות על ידי צוות בדיקה מיוחד".

עוד מבחזית החדשות

כזכור, הפיצוץ במפעל לווה בהבזק אור גדול. צוותים של כבאות והצלה הוזעקו למקום האירוע, ולוחמי האש השתלטו על הלהבות. עוד נמסר אז כי אין חשש למעורבות חומרים מסוכנים וכי נסיבות הפיצוץ יתוחקרו.

בעיריית הרצליה קישרו את הפציעה הקשה במפעל לעבודות לחישוף הקרקע, וטענו כי הן התבצעו "ללא אישורים תוך סיכון הציבור". בתעש מערכות (חברת בת של אלביט) אמרו אז כי קיבלו אישורים לעבודות מרשות מקרקעי ישראל, ושנסיבות המקרה נמצאות בבדיקה. עם זאת, לא מדובר באישורים מספקים, שכן בחברה פעלו ללא אישורים של המשרד להגנת הסביבה.

עוד לפני הפיצוץ דרשו במשרד להגנת הסביבה מחברת אלביט לעצור את עבודות חישוף הקרקע במתחם תעש ממזרח להרצליה, עד לתיאום שלבי עבודות חקירת ושיקום הקרקע במתחם עם המשרד ועם ועדת התכנון האחראית על קידום התוכנית. עוד נמסר כי עבודות החישוף פוגעות בהליכי חקירה ושיקום הקרקע המזוהמת במתחם ועלולות לגרום לזיהום קרקע ואוויר.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים