שיתוף
תגובות
חדשות » טרגדיה קשה: 5 ימים לאחר שנפצע ממדחף סירה בכינרת, נפטר הילד בן ה-12
חמישה ימים לאחר שנפגע ממדחף סירה בנופש בכינרת, נפטר הילד בן ה-12 | ד"ר אמיר בר: הילד הובא במצב אנוש, למרות המאמצים הרבים לא הצלחנו להציל אותו"
תגיות:
זירת התאונה בכנרת | צילום: דוברות מד"א

למרות מאמצי הרופאים שנלחמו על חיי הילד בן ה-12 אליהו חיים קדוש, שנפגע ממדחף של סירה בכינרת ביום שישי, נקבע היום (רביעי) מותו במרכז הרפואי צפון פוריה. דר' אמיר בר, מנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים בבית החולים מסר כי."הילד הובא במצב אנוש והיה מורדם ומונשם, למרות המאמצים הרבים לצערנו לא הצלחנו להצילו".

אליהו חיים ז"ל נפצע באורח אנוש לאחר שנפגע ממדחף סירה בכנרת שם בילה עם בני משפחתו. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, ולאחריהן פינו אותו עם חבלות בגב ובגפיים לבית החולים בטבריה.

עוד מבחזית החדשות

הערב עדכנה אימו של הילד, בדף הפייסבוק שלה "בצער רב וביגון קודר אני מודיעה על האבדה הגדולה שנתנה את נשמתה". הלווייתו נערכה אמש בבית העלמין החדש כברי בגליל המערבי.

עופר אלקיים, חבר המשפחה ושכנם של משפחת קדוש, סיפר ל-ynet כי "המשפחה נסעה לחופש ובילתה בסירה בכנרת. עברה לידם סירה גדולה שעשתה גלים חזקים והם נאלצו לקפוץ מהסירה. אליהו קפץ היישר לעבר המנוע שלה, נפגע וטבע. מצבו היה קשה מאוד ומאז הטביעה נאבקו על חייו בבית החולים". בימים האחרונים חברי המשפחה ומכריהם בנהריה התכנסו לתפילות רבות בתקווה שהילד יחלים.

"היינו בטוחים שבעזרת השם אליהו ייצא מזה ונראה נס", אמר אלקיים. "זה אסון כבד וגזירה מאוד קשה שאי אפשר לעכל. שמעתי את הבשורה בשעה שהייתי בדרך לפארק הסמוך, שם המונים מרחבי העיר התכוונו לקיים עצרת תפילה ותחנונים להחלמתו. ראיתי מתחת לבית המשפחה את אחת הבנות כשהיא מתייפחת בבכי והבנתי מיד שהקדוש ברוך הוא רצה את אליהו לידו והנס שכל כך קיווינו לו, לא הגיע".

עוד מבחזית החדשות

"תכננו מחר להגיע עם הסעה ולהתפלל מחוץ לחדר שלו ולקרוע את השמיים", הוסיף אלקיים, המכהן כחבר מועצת העיר. לדבריו, "אליהו גדל בבית של משפחה טובה ומלאת חסדים שעוזרת לכולם ומקרינה אחדות ורק חיוכים ואהבה לזולת. הילד הזה היה צמוד לאבא שלו בכל התפילות והיה עוזר בסידור בית הכנסת והתפייט בשיר השירים".

מעיריית נהריה נמסר כי "תושבי נהריה, ראש העירייה וחברי מועצת העיר כואבים את פטירתו בטרם עת של אליהו חיים קדוש בן ה-12, תושב העיר. אנו מבקשים לשלוח את תנחומינו הכנים ומחבקים בשעה קשה זו את הוריו, אחיותיו, קרובי המשפחה והחברים. מי ייתן ולא תדעו עוד צער".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים