שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » טרגדיה בסורוקה: שריפה פרצה בבית החולים, מטופל אחד נספה
אסון במחלקה פנימית בבית החולים בבאר שבע מתחקיר האירוע עולה כי מטופל הצית סיגריה בעודו מחובר לבלון חמצן | 25 מטופלים ואנשי הצוות הרופאי פונו על ידי לוחמי אש
צוות החקירה של הכבאות, בזירת השריפה | צילום: דוברות כבאות מחוז דרום

מטופל ששהה בבית החולים סורוקה בבאר שבע נספה הלילה (רביעי) בשריפה שפרצה במחלקה פנימית ה' בבית החולים. שני מטופלים נוספים ששהו במחלקה נפגעו משאיפת עשן ומצבם הוגדר בינוני.

השריפה פרצה בקומה הרביעית של בית החולים בסביבות השעה 03:20 בלילה. צוותי כיבוי שהוזעקו למקום, פינו כ-25 חולים כשחלקם מרותקים למיטות ונעזרים בבלוני חמצן, כמו כן פונה הצוות הרפואי ובני משפחות החולים ששהו במחלקה. 

עוד מבחזית החדשות

לעת עתה, לא ידוע מה גרם לשריפה, אך אחד הכיוונים שנבדקים הוא סיגריה בוערת שנשכחה על מזרן. אפשרות נוספת שנבדקת היא שמטען חשמלי גרם לקצר שהביא לפרוץ השריפה. כמו כן ציינו בבית החולים, כי המטופל שנספה היה מרותק לבלון חמצן.

ממלא מקום מפקד מחוז דרום, תת טפסר ציון שנקור, שהגיע לבית החולים הודיע כי הוקם צוות חקירה מיוחד לבדיקת נסיבות האסון. למקום הגיעו גם חוקרי אש ממחוז דרום ונציב כבאות והצלה רב טפסר אייל כספי.

לדברי נציב הכבאות "מוקד השריפה הוא מזרן בחדר. יש כרגע כמה הערכות למחולל השריפה. החיבור בין מערכות חמצן לבין גורם של ניצוץ כמו עישון או טלפון נייד ככל הנראה גרם לפרוץ השריפה. שילוב של סיגריה וטלפון הוא קטלני. למי שנעזר בחמצן בבית אסור לעשן ולדבר בטלפון הנייד". 

מנהל בית החולים ד"ר שלומי קודש מסר כי "מדובר באירוע מורכב של שריפה, שהחלה בחדרי האשפוז. אחד המטופלים שמעשן יצא לעשן בחוץ. ככל הנראה מדובר בשילוב של עישון סיגריות ובלון חמצן".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים