שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בעולם » טרגדיה באיטליה: ישראלי נספה בהתהפכות סירה שלושה נוספים נהרגו
כלי שיט ועליו 25 בני אדם התהפך וטבע ברוחות עזות באגם מאג'ורה | מהקונסוליה ברומא נמסר כי אזרח ישראלי כבן 50 נמצא בין הנספים
זירת ההתהפכות | צילום: תקשורת איטלקית

ארבעה בני אדם, בהם אזרח ישראלי כבן 50, טבעו למוות בהתהפכות סירת תיירים באגם מאג'ורה בצפון איטליה, בעקבות סופה עזה שגרמה להתהפכות וטביעת הסירה.

הסירה הפליגה באגם בתנאי מזג אוויר קשים עם רוחות עזות וראות מוגבלת כשעל סיפונה 25 בני אדם. לאחר שהתהפכה, חולצו 21 מהנוסעים שחלקם שחו לחוף בכוחות עצמם וחלקם חולצו על ידי סירות הצלה מקומיות. העיתון האיטלקי לה סטמפה, פרסם כי אחד הנספים הוא גבר זר בן 53, אך לא נקב בשמו. על פי העיתון על הסירה התקיימה מסיבת יום הולדת כאשר פרצה הסופה באופן פתאומי.

עוד מבחזית החדשות

כוח צוללנים ומסוקים של יחידות החילוץ הגיעו לזירת האירוע על מנת לחפש אחר ניצולים והצליחו למשות כמה בני אדם מהמים הקפואים. לפחות שישה בני אדם הובהלו לקבלת טיפול רפואי כתוצאה מהיפותרמיה חמורה.

בעלי הסירה, שלא זוהה בשמו, אמר ל"לה סטמפה": "השמים הפכו לשחורים באופן פתאומי וגשם כבד מאוד החל לרדת. אי אפשר היה לראות שום דבר מהחוף, גם לא מהמפרץ הקטן ממנו הסירה הפליגה". אגם מג'ורה הוא יעד נופש פופולרי באלפים הדרומיים. האגם מחולק בין שטחן של איטליה ושווייץ והוא ידוע במזג אוויר הפכפך בחודשי האביב.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים