שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » טעיות בשגרת הטיפול באקנה שאתן לא יודעות שאתן עושות
האמת היא שאת עושה הרבה יותר טעויות ממה שאת בכלל מסוגלת לעלות על הדעת. כל טעות קטנה עלולה לגרום לך להתמודד עם התפרצות אקנה, כזו שיהיה לך קשה להעלים אותה
קרם פנים - עור | צילום: EKATERINA SOLODILOVA, שאטרסטוק

אנו כאן ננסה לספר לך על כמה טעויות נפוצות בשגרת הטיפול באקנה, כאלה שכל אחת עושה. אם את עושה את הפעולות הללו, כדאי מאוד שתחדלי מלעשות אותן בהקדם האפשרי. זוהי אולי הדרך היחידה שתאפשר לך לדעת כי בקרוב תראי את האור בקצה המנהרה. ברגע שכמות הפצעים על עור הפנים תפחת, יהיה לך רצון להמשיך מאותה הנקודה. אל תביאי את עצמך למצב בו את רואה רק עוד פצעים מתווספים לאלה הקיימים. 

לפוצץ פצעי אקנה

עבור חלק מהנשים מדובר על שגרה קבועה, בכל בוקר מחדש הן מפוצצות את הפצעים החדשים שהתווספו. פיצוץ של חצ'קונים לא רק שלא מעלים אותם, הוא עלול להחמיר את המצב. במקום שתתמודדו עם פצע פה ופצע שם, תוך ימים ספורים תגלו פצעים רבים נוספים. לכל פצעון יש יכולת להדביק ולהחמיר את המצב, עלייך לקחת זאת בחשבון לפני שתעשי טעות. אם את כבר רוצה לפוצץ חצ'קונים מוטב כי תעשי זאת בעזרתה של קוסמטיקאית. 

עוד מבחזית החדשות

הימנעות משימוש בקרמים

אנו מבינים כי אין לך את הזמן למרוח את עור פנייך באופן קבוע, אך מוטב לעשות זאת בשכיחות גבוהה. מוצרי קוסמטיקה נועדו בין היתר כדי להביא אותך בדיוק להשגת התוצאה הרצויה. יש רשימה ארוכה של מוצרים אפשריים, לכל מוצר יש את הפלוסים ואת המינוסים שלו. אנו מציעים לך לנסות להשתמש בכמה שיותר קרמים שמטרתם תהיה הזנת העור באופן קבוע. מה שהעור שלך לא עושה באופן טבעי, תוכלי לעשות באופן מלאכותי על ידי קרמים ותכשירים.

טיפולי פנים לעיתים נדירות

טיפול פנים הוא חוויה אמיתית, בטח אם עושים אותו בעזרת מוצרי חוה זינגובים. ישנה המלצה לעבור טיפול פנים אחד בכל חודש, כך את יודעת כי העניינים נמצאים תחת שליטה. מעבר לכך שכיף לעבור טיפול פנים, ישנה חשיבות לעשות זאת כדי למנוע החמרה של המצב. אשת המקצוע שמטפלת בך תדאג לתפוס את כל הבעיות בדיוק בזמן. היא תשתמש בקרמים ותכשירים ייחודיים רק לה, כאלה שיביאו אותך להשגת התוצאה הרצויה.

שימוש בתכשירים לא מוכרים

ראית איזה תכשיר זול שמיועד לטיפול באקנה? עלייך להבין כי לא כל קרם זול יהיה כזה שיביא אותך להשגת התוצאה הרצויה. התמודדות עם אקנה היא לא קלה, בטח אם את רוצה להשיג שליטה מלאה עליו. אנו מציעים לך להשתמש רק בתכשירים מוכרים, כאלה שמיוצרים על ידי חברות מוכרות. מוצרי חוה זינגובים יכולים להיות אידיאליים לכל מי שנמאס לו לראות את הפצעים משתלטים על כל הפנים.  

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים