שיתוף
תגובות
חדשות » טל יושובייב: "האש התלקחה מעל המיטה של בני התינוק"
שריפה מכוונת
לאחר שרכבו נשרף תשע פעמים ברציפות, אמש על פי החשד מחבלים השליכו בקבוק תבערה לעבר ביתו של טל יושובייב. צפו בסרטון המזעזע
| צילום: כבאות והצלה ירושלים

מחבלים ערבים השליכו בליל שבת באיזור השעה 22:30 בקבוקי תבערה לעבר ביתו של תושב שכונת שמעון הצדיק, טל יושובייב. שריפה פרצה במקום, אולם בנס לא היו נפגעים בנפש – כאשר משפחת יושובייב לא שהתה בבית בשבת.

יוזכר כי יושובייב סובל מהתנכלויות חוזרות ונשנות מצידם של תושבי השכונה הערבים, ששרפו את רכבו כבר תשע פעמים. ביתו נמצא במרחק של מאות מטרים בודדים מהמטה הארצי של משטרת ישראל, וכ-200 מטרים מבסיס מג"ב.

יושובייב מסר בצאת השבת כי "האש התלקחה מעל מיטתו של בני התינוק בן השנתיים ושרפה לחלוטין את כל סביבתה. אני לא רוצה לדמיין מה היה קורה אם היינו בשבת בבית – זה יכול היה להסתיים באסון". 

עוד אמר יושובייב כי "מי שנושא באחריות ושעל ידו עלול להיות חס ושלום דם יהודים חפים מפשע – הם ממשלת ישראל והמשטרה, שלא עושים מאומה כדי לתפוס את המחבלים. אם היה מדובר בבית של ערבי, השב"כ מזמן היה נכנס לאירוע והיה נעשה שימוש בצווי מעצר מנהליים והרחקות מנהליות. אבל כשמדובר ביהודים – כוחות הביטחון פשוט מפקירים אותנו".

יושובייב הוסיף: "אני קורא לכל מי שיכול להצטרף לסיורים האזרחיים שנערכים מידי לילה בסמוך לביתי, במטרה להגביר את הביטחון בשכונה ככל הניתן".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים