שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » טלי גוטליב בראיון תוקפני: "היועמ"שית מפחידה את עם ישראל מפנינו"
חה"כ טלי גוטליב מהליכוד תקפה הבוקר באופן חסר תקדים את היועמ"שית וטענה "היא מינוי של גדעון סער שמונע משנאת נתניהו". גוטליב: "לא מבינה למה לא פיטרו אותה"
שר המשפטים יריב לוין | צילום: ערוץ כנסת

חברת הכנסת טלי גוטליב התראיינה הבוקר (ראשון) בתוכנית ב-104.5FM, והתייחסה להפגנות נגד הרפורמה במערכת המשפט. בראיון תקפה חה"כ באופן חסר תקדים את היועמ"שית גלי בהרב מיארה.

בפתח הריאיון אמר גוטליב "לא משנה לי ההפגנות ולא מטרידות אותי, אני רק מקווה שאלו שמימנו את הפגנות בלפור לא משתמשים במפגינים. לנו יש רוב קואליציוני של 64 מנדטים, מה שאני לא מבינה למה לא פיטרו את היועמ"שית, מה קורה שמשחקים משחק כוחות ונותנים להביס אותך לפני ששיחקת. היא מינוי של גדעון סער שמונע משנאת נתניהו, והיא מאיישת את התפקיד הזה, והיא מראה לנו שבעוד שאפשרה ללפיד להיות דיקטטור, הכול בחסותה, היא כתבה חוות דעת שאין ויתור על מים טריטוריאליים, והיה ויתור שכזה".

עוד מבחזית החדשות

עוד אמרה גוטליב כי: "היועמ"שית מפחידה את עם ישראל מפנינו שקוראת לנו (הליכוד) כאלה שנפגע בדמוקרטיה". "היא מוציאה הודעה שתבדוק להוציא את נתניהו לנבצרות, מי את בכלל? צר לי שחבריי מהסיעה לא מרימים אצבע, ולא מפגינים כוח. אנחנו עכשיו נעביר את חוק היועמ"שים שיהיה על פי משרות אמון. אנחנו נתקן את חוק יסוד השפיטה, ונכתוב שלבית המשפט העליון אין אפשרות להתערב במינוי שרים. בית משפט לא יכול לדון בשופטו כבג"ץ עם מינוי שרים".

גוטליב התייחסה גם לפגישה של השופטת חיות עם ציפי לבני. "היא נפגשה איתה אתמול לפני ההפגנה, יש הסבר לזה? מי שהודיעה באמצעות מקורותיה, שהיא שוקלת להתפטר, שתתפטר כבר עכשיו, את עושה לי טובה? לא הבנתי. את קוראת עליי תיגר בתור מחוקקת? אני אף פעם לא עומדת מנגד, אני שלחתי מכתב ללוין להגיש קובלנה נגד חיות, היא עברה על כללי אתיקה שאוסרים עליה להתראיין. יש דין משמעתי לשופטים. היא צריכה להבין שהרשות השופטת לא עומדת מעל רשות אחרת, אין דבר כזה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים