שיתוף
תגובות
חדשות » ח״כ בן גביר: אדרוש את תפקיד השר לביטחון פנים
בחירות 2022
במסיבת עיתונאים אמר יו"ר עוצמה יהודית כי הוא "מתכוון לשנות את נוהלי הפתיחה באש", והוא מתכוון לתת הקלה במתן רישיון נשק ומתן חסינות משפטית לשוטרים וחיילי
ח״כ איתמר בן גביר | צילום: ועדת הבחירות המרכזית

עוד בטרם הכרעת הבחירות, חברי הכנסת מצהירים בזה אחר זה על התיקים אותם הם שואפים לאייש. הערב (ראשון) הצהיר יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר במסיבת עיתונאים מיוחדת שידרוש את תפקיד השר לביטחון הפנים בממשלה הבאה. לטענתו, הוא החליט לדרוש את התפקיד לאחר שהכין תכנית עבודה מסודרת תוך התייעצות עם גורמי ביטחון בעבר.

יו"ר עוצמה יהודית הצהיר במסיבת העיתונאים כי "אני מודיע שבכוונתי לדרוש בממשלת הימין שתקום בעזרת השם, את תפקיד השר לביטחון פנים" "אני עושה את זה אחרי שיקול דעת רציני, שנה וחצי של עבודה בוועדה לביטחון פנים, דיונים יום יומיים וסיורים, עבודת הכנה משמעותית, אחרי כמות גדולה של פניות משוטרים".

עוד טוען בן גביר "התכנית המקיפה שלי במשרד לביטחון פנים, שהכנתי אותה תוך התייעצות עם אנשי מקצוע, עשרות קצינים בדימוס וצוות של שני ניצבים ונצמי"ם לשעבר, מתבססת על חמש נקודות מרכזיות כאשר במקביל אליהן כמובן נדאג לתנאי השוטרים, העלאת משכורות וגיוס המוני למשטרה".

חמש הנקודות המרכזיות אותן הציע בן גביר בתכניתו כוללות שינוי נהלי הפתיחה באש של שוטרים וחיילים, חסינות אישית משפטית לשוטרים וחיילים, ביטול "קייטנות המחבלים" בבתי הכלא, פעילות נגד טרור חקלאי ופרוטקשן ומתן נשק אישי לחיילים משוחררים החל מרובאי 03.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים