שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » חריג: במצרים זעמו ובית הגרי"ג אדלשטיין פרסם הבהרה בערבית ובאנגלית
דברים שכביכול נאמרו בשמו של מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין, עוררו זעם ברשתות החברתיות במצרים |בבית הרב טענו שהדברים הוצאו מהקשרם והוציאו הבהרה
מרן ראש הישיבה | צילום: לפי סעיף 27א'

אירוע יוצא דופן ארע הערב (חמישי) בבית מרן ראש הישיבה הגרי"ג גרשון אדלשטיין. בעקבות סערה ברשתות החברתיות במצרים, על דברים שאמר כביכול ראש הישיבה, יצאה הודעת הבהרה בעברית ובאנגלית, ובה נאמר כי: "עיוותו את דבריו המקוריים של הרב שהצביע על כך שמצרים נמצאת ביחסי שלום עם ישראל. זאת בושה שיש מי שמשתמש במילותיו של הרב לשם הסתה ושקרים".

דברי מרן ראש הישיבה | צילום: לפי סעיף ף27א'

האירוע התרחש לאחר שברשתות החברתיות הערביות נטען, כי בנאום של ראש הישיבה, הוא אמר כביכול כי מצרים עומדת בראש האומות ששונאות את היהודים ויש לשים קץ לכל אויבי ישראל, דברים שהוצאו מהקשרם. ובאנגלית.

עוד מבחזית החדשות

כך לדוגמא, באתר חדשות המזוהה עם האחים המוסלמים נכתב: "כל האומות שונאות אותנו ובראשן מצרים. החכם הישראלי אדלשטיין תוקף בחריפות את הערבים והמצרים ודורש לשים קץ לכל אויבי ישראל".

גם בית הנשיא היה מעורב בפרסום התגובה של בית הרב, במטרה להרגיע את הרוחות במצרים. בהודעה נאמר כי "בשעות האחרונות הופצו דברים של הרב אדלשטיין בכלי התקשורת הערביים וכאילו מצרים היא מאחורי הטרור נגד ישראל וכי עלינו להתפלל כדי לחסל אותה". עוד אמרו בבית הרב כי "הדברים האלה עיוותו את דבריו המקוריים של הרב שהצביע על כך שמצרים נמצאת ביחסי שלום עם ישראל. זאת בושה שיש מי שמשתמש במילותיו של הרב לשם הסתה ושקרים".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. בידי מי כבוד הרב מציע לחסל את אויבי ישראל? בידי? בידי בני? מי אמור להילחם ולהקריב את חייב לשם המטרה הזאת? כי הרי זה לא יהיה איש מתלמידי הרב. זה קל לדבר על השמדת אויבי ישראל כאשר אינך מסכן מאומה.

  2. אולי כעת יבינו שצריך גם לימודי ליבה…
    אחרת יהיו תלויים בגוי של שבת כדי לכתוב תגובות באנגלית וערבית

  3. הרב אדלשטיין צודק במאה אחוז. מצרים היא אוייבת של ישראל. הרבי מלובביץ' אמר זאת לפני שנים רבות כשכולם התלהבו מהסכם ה"שלום" עם מצרים. הרב אדלשטיין אמר האמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים