שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » חצו את הגבול: מפגינים ירקו על השר ישראל כץ בתל אביב
מפגינים ירקו על שר האנרגיה והתשתיות כשיצא מכנס בתל אביב | רוטמן בתגובה: "תמשיכו לספר לעצמכם שאתם מפגינים בעד דמוקרטיה"
שר האנרגיה, ישראל כץ | צילום: lev radin, שאטרסטוק

הערב (ראשון) פרסם שר האנרגיה והתשתיות ישראל כץ בחשבון הטוויטר שלו כי הותקף כשיצא מכנס בתל אביב, ואחד המפגינים אף ירק עליו. "השתתפתי הערב בטקס הדלקת האור במלאת 100 שנים להדלקת החשמל הראשונה בת״א. ממול ניצבו מפגיני החושך שצווחו וגידפו ומסתבר שבסוף גם ירקו. לא אירתע מאלימות המתחזה לדמוקרטיה. אמשיך לבנות את המדינה עפ״י דרכי וחזוני".

שר החוץ אלי כהן צייץ בתגובה: "בושה! מגנה את האלימות נגד חברי שר האנרגיה, ומצפה שהדין ימוצה עם העבריינים. מפגיני השמאל חצו מזמן את כל הקווים האדומים ואני קורא ליו"ר האופוזיציה לפיד לקרוא להרגעת הרוחות לפני שיהיה מאוחר".

עוד מבחזית החדשות

יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט ח"כ שמחה רוטמן כתב: "אלימות מאורגנת כנגד ממשלה נבחרת. תמשיכו לספר לעצמכם שאתם מפגינים בעד דמוקרטיה".

שרת התחבורה מירי רגב הגיבה: "אני מגנה בכל תוקף את התקיפה הערב נגד ישראל כץ ומחזקת את ידו. הפרקליטות תתעלם, התקשורת תנרמל והשמאל יחבק את פורעי החוק, אבל אנחנו ננצח. ואני אומרת לכל חברי בימין, מנהיגות נבחנת ברגעים אלה. באנו למשול ולא להתנצל".

חברת הכנסת טלי גוטליב הגיבה בפייסבוק: "‏אתם מגעילים אותי מפגיני השמאל, אתם והרוק המגעיל שהתזתם על השר ישראל כץ. בוז לכם ולאפס הערכים ואפס הכבוד שלכם לבני אדם. השר כץ, לוחם בצנחנים, שירת גם אתכם בתפקידים ציבוריים רבים, בן לשורדי שואה, מי שמשחר נעוריו פעל לחיזוק המדינה. דיקטטורה זה רק אתם. את צחנת פיכם לא נשכח ולא נסלח".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. בושה. ככה לא מקדמים דמוקרטיה. ככה מקדמים שלטון עריץ ומטופש. קורא לשמאל לעצור את האנרכיה.

  2. מה לא עושים בשביל הדמוקרטיה אפילו יורקים על השר כ"ץ. מי שלא הבין כך נראה הדמוקרטיה של האספסוף השמאלני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים