שיתוף
תגובות
חדשות » חמאס פרסם סרטון של אברה מנגיסטו מהשבי: "עד מתי אני נמצא פה"
הזרוע הצבאית של חמאס פרסמה היום תיעוד ראשון לכאורה של מנגיסטו, שנפל בשבי לפני יותר משמונה שנים | מנגיסטו: "עד מתי אהיה פה?" אמינות הסרט לא ברורה | תיעוד
חמאס פרסם סרטון של מנגיסטו לכאורה | צילום: רשתות - לפי חוק 27א

הזרוע הצבאית של חמאס, פרסמה היום (שני) סרטון שבו מוצג לכאורה לראשונה, אברה מנגיסטו, שנפל בשבי לפני יותר משמונה שנים. בסרטון נראה אדם שנראה לכאורה כמו מנגיסטו אומר "אני האסיר אברה מנגיסטו. כמה זמן אני וחבריי נשאר כאן בשבי אחרי שנים ארוכות של סבל וכאב? איפה מדינת ועם ישראל שיידאג לגורלנו?" חשוב לציין, כי אמינות הסרטון טרם נקבעה.

חמאס פרסם סרטון של מנגיסטו לכאורה | צליום: רשתות – לפי חוק 27א

עוד מבחזית החדשות

משפחת מנגיסטו מסרה בתגובה כי: "יותר דחוף שנקבל אותו בחזרה מאשר שנראה אותו בסרטון. זו עוד הוכחה שהוא חי. המדינה צריכה לפעול במהרה כדי להחזיר אותו הביתה. הוא נראה בריא ומטופל. אין שום סיבה שהוא יישאר בכלא עוד יום אחד נוסף. מעבר לזה, מרגש מאוד לראות אותו. זאת הפעם הראשונה שאנחנו רואים אותו".

דובר לשכת המידע לאסירים פלסטינים חאזם חסנין כינה את מנגיסטו "החייל הציוני השבוי". בהודעה שמסר נכתב כי "ההתנגדות הפלסטינית מייחסת חשיבות רבה לנושא האסירים והיא עושה מאמצים רבים לשחרר את האסירים בבתי הכלא הכיבוש. האסירים הגיבורים שלנו שמחים על התיעוד ששידרו גדודי אל-קסאם, והוא נועד להפעיל לחץ על הכיבוש ולאלץ אותו לסיים עסקת חליפין".

אברה מנגיסטו, שלטענת בני משפחתו לוקה בנפשו, מוחזק בשבי חמאס בעזה כבר יותר משמונה שנים. בספטמבר 2014 הוא צעד מביתו שבאשקלון אל חוף זיקים וחצה את הגבול הימי בין עזה לישראל שם נפל בשבי חמאס.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים