שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ רוטמן: "חייבים לשנות את פקודת המשטרה"
ח"כ שמחה רוטמן הביע בראיון את תמיכתו בחוק להעברת סמכויות המשטרה לשר המיועד בן גביר, אבל סייג זאת, "ברמת התיק הבודד, אני לא חושב שהשר צריך להתערב" | האזינו
יו"ר ועדת החוקה ח"כ שמחה רוטמן | צילום: דני שם טוב דוברות הכנסת

הבוקר (רביעי) מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי התייחס, ל'חוק בן גביר', שעתיד להעביר סמכויות ליו"ר עוצמה יהודית שיכהן כשר לביטחון לאומי, על משטרת ישראל, וטען כי "שינויים חייבים להיעשות בזהירות, ובהליך מקצועי ומעמיק".

יו"ר סיעת הציונות הדתית ח"כ שמחה רוטמן שוחח עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM והגיב לדברי המפכ"ל, "אני חושב שחייבים לשנות את פקודת המשטרה דווקא לנוכח הדברים ששמענו. ברור שמדיניות ההעמדה לדין משפיעה כמובן גם על מה שחוקרים. הטענה נכונה אבל מה זה אומר? מי קובע היום את מדיניות ההעמדה לדין של המשטרה?".

עוד מבחזית החדשות

לדבריו, "נניח שאני חושב שהמדיניות שלה פסולה לחלוטין. בואו נניח שהגיע עוד כוח אדם, זו לא בעיה של כוח אדם, תמיד השמיכה תהיה קצרה. הכל יקרה, לא משנה כך או כך, תמיד יהיה לך מחסור במשאבים. נשאלת השאלה את מה אני מתעדף. אנחנו כציבור לא יודעים איך משנים את ההחלטה הזאת". 

בסיום הראיון, הדגיש רוטמן, כי "ברמת התיק הבודד, אני לא חושב שהשר צריך להתערב. בוא נניח שאני חושב שמשטרת ישראל משקיעה יותר מדי בעבירות צווארון לבן ופחות בעבירות אלימות, מין ורכוש. יש לי דרך להשפיע על קבלת ההחלטות בהקשר זה? ואם כן מהי?". 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים