שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ צביקה פוגל תקף בחריפות את היועמ"שית: "היא חלק מפורום שמהווה איום על ישראל"
אחרי שהביעה את התנגדותה הנחרצת לוועדת פגסוס שהקים לוין, טען ח"כ פוגל כי תפקידה של בהרב-מיארה הוא "לייעץ ולהגיד לנו מה כן, לא מה לא"
ח״כ צביקה פוגל

חה"כ צביקה פוגל מעוצמה יהודית שמכהן כיו"ר הוועדה לביטחון לאומי בכנסת, תקף הבוקר (שני) בחריפות את היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, ואמר בריאיון שהיא "חלק מאותו פורום שמהווה איום על קיומו של העם היהודי בארץ ישראל, ואני אעשה הכול כדי למנוע את זה". דבריו מגיעים על רקע אישור הממשלה להקמת ועדה לפרשת פגסוס, והתנגדותה הנחרצת של בהרב-מיארה לכך שהוועדה שהקים שר המשפטים לוין תעסוק גם בתיקים מתנהלים.

בריאיון לרדיו קול ברמה אמר פוגל למראיין "תרשה לי להיות רגע ציני, אתה זוכר משהו חיובי שאמרה לנו היועמ"שית? אני אומר בצורה לא כיפית, היא צריכה להבין שתפקידה הוא לייעץ ולהגיד לנו מה כן, ולא מה לא. כל מה שאני שומע ממנה מהיום שנבחרנו זה מה לא. עם הגישה הזו לא נצליח למשול ולהיות הריבון".

עוד מבחזית החדשות

פוגל ביקש להבהיר את דבריו "באופן שלא משתמע לשתי פנים", והמשיך: "כל זמן שהיועמ"שית תמשיך להתנהל כמו שהיא מתנהלת היום ולא מאפשרת לנו להיות הריבון, אז כשאין במדינת ישראל ריבון ומושל– זו סכנה לקיומו של העם היהודי במדינת ישראל. כן. אני אומר את הדברים בצורה מאוד ברורה".

לדברי פוגל "אני לא יכול להתעלם ממה שקורה, גם לא איתי אישית" בהתייחס לחקירתו בלהב 433 שהסתיימה לאחרונה: "נחקרתי 6 ורבע שעות. על מה? על זה שאמרתי שמה שעשו היהודים בחווארה צריך לעשות הצבא וזו ההרתעה הכי טובה שאנחנו יכולים להשיג?".

פוגל גם תקף את רה"מ לשעבר אהוד ברק ו"כל החבורה האחרת שמאיימת ופוגעת ומורדת במדינת ישראל", וטען כי חקירתו התנהלה "בזמן שאיתם לא קרה דבר. בכל מדינה מתוקנת הם כבר היו מאחורי סורג ובריח. אבל במדינת ישראל יש יועצת משפטית שמשרתת אג'נדה של מפלגה שלא נבחרה, ועל זה אני נלחם, וכל זמן שזה לא משתנה זה איום קיומי. הגוף היחיד שאינו נתון לשום ביקורת הוא זה שמנהל את מדינת ישראל, זה נראה לכם הגיוני? זה איום קיומי, מי שלא מבין את זה – לא מבין על מה אני מדבר".

עוד מבחזית החדשות

על החלטת הממשלה שעברה אתמול ונתנה אור ירוק להקמת הוועדה, אמר פוגל כי מדובר ב"החלטה טובה ונכונה. נעשה פה חקירה כדי לראות מה נעשה לא נכון. מה שמעניין אותנו בסופו של דבר זה איך יהיה כן נכון להשתמש בטכנולוגיות המצוינות האלה כדי להילחם בפשיעה".

בריאיון התייחס יו"ר הוועדה לביטחון לאומי בכנסת גם למספר הנרצחים בחברה הערבית, שהגיע כבר מתחילת השנה לכמעט 160, וטען כי זה מה שהוביל את ראש הממשלה נתניהו להבנה שיש לקדם את חוק המעצרים המנהליים. "אין דרך אחרת. אנחנו לא רוצים את המעצרים המנהליים האלה כדי שהשריף איתמר בן גביר יוכל להשתמש בזה, ממש לא".

הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים