שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ צביקה פוגל: "לעצור את גנץ ולפיד בגין בגידה במולדת"
ח"כ צביקה פוגל עורר סערה כאשר אמר כי "הם איבדו את הברקסים והולכים להתרסק עלינו" | לפיד: "במדינות לא דמוקרטיות השלטון תמיד מאיים לעצור את ראשי האופוזיציה"
ח״כ צביקה פוגל | צילום: כאן 11

ח"כ צביקה פוגל מעוצמה יהודית עורר סערה בתקשורת כאשר במהלך ראיון היום (שלישי) לכאן 11 אמר פוגל כי יש "לעצור את גנץ ולפיד בגין בגידה במולדת, זו עילה למעצר, הם האנשים המסוכנים ביותר שיש כרגע".

עוד אמר פוגל כי האנשים אותם הוא מבקש לעצור קוראים למלחמה. לדבריו "לא הפגנה, לא דגלים, לא שום דבר אחר. הארבעה האלה, יאיר לפיד, בני גנץ, בוגי יעלון ויאיר גולן קוראים למלחמה, הם מדברים במושגים של "אויב".

עוד מבחזית החדשות

"אני מזהה פה תהליך מסוכן מאוד של ארבעה נהגים שנוהגים באוטובוס בלי רישיון נהיגה. הם איבדו את הברקסים והולכים להתרסק עלינו. הם ממרידים את העם, הם לא מכירים בתוצאות הבחירות, הם רוצים להוציא אנשים לרחובות, הם עושים את כל מה שאסור. "אם הם היו קוראים להפגין הייתי נותן להם את כל הזכות להפגין, אבל הם מדברים בסגנון של מלחמה. מבחינתי זאת בגידה במולדת, זאת עילה למעצר".

התגובות ממחנה השמאל לא איחרו לבוא. ראש האופוזיציה יאיר לפיד הגיב לדברים ואמר כי "היה ברור שזה יגיע. במדינות לא דמוקרטיות השלטון תמיד מאיים לעצור את ראשי האופוזיציה". ח"כ אורנה ברביבאי אמרה כי "עכשיו אנחנו באופוזיציה מוגדרים כבוגדים שיש לעצור. המכת"זית היא בונוס". ח"כ מיכל שיר הסתפקה בכותרת "ביביקטטורה"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים