שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ פינטו הגיעה להצביע 6 ימים לאחר שילדה
בשל התנגדות קארה
חברת הכנסת נקראה למליאה בשל חוסר ברוב קואליציוני, לאחר שסגן השר אביר קארה מסרב להצביע עם הקואליציה בשל התנגדותו להחלטות ראש הממשלה בנוגע לתו הירוק בקניונים
ח"כ אבי קארה | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

בשל התנגדות ח"כ אביר קארה להצביע יחד עם הקואליציה, ח"כ שירלי פינטו מימינה הוזעקה היום (ד') לכנסת, שישה ימים אחרי שילדה את בתה. זאת, לדברי הקואליציה, משום שהאופוזיציה אינה מסכימה לקזז אותה.

פינטו אף כתבה, "6 ימים לאחר הלידה והנה הוקפצתי ע״י הקואליציה להצבעות כי אין רוב. בכל מקרה אחר, הייתי מבינה את שיקולי האופוזיציה שלא לאשר קיזוז, אבל הפעם נכנסנו אל עולם מקביל ומטורף בו זה הגיוני להקפיץ אישה שהרגע ילדה".

"מה שמצחיק עד כדי עצוב בכל הנושא הזה, אלו חברי הכנסת שחשבו באמת ובתמים שהסיטואציה הזאת אינה מוסרית, אבל מתחו את הקו ב'החלטה סיעתית'", הוסיפה.

אלא שהתברר שחברת הכנסת נקראה למליאה בשל חוסר ברוב קואליציוני, לאחר שסגן השר אביר קארה מסרב להצביע עם הקואליציה בשל התנגדותו להחלטות ראש הממשלה בנוגע לתו הירוק שלטענתו פוגעות קשות בעסקים.

בנט תוקף את נתניהו: "ההתעקשות של יו״ר האופוזיציה לא לאפשר קיזוז עם ח״כ שירלי פינטו היא שפל בהתנהגות בין אדם לחברו ושפל ביחס ליולדות באשר הן. ראיתי את שירלי עכשיו ופשוט כעסתי: אמא לתינוקת בת שישה ימים צריכה זמן להתאושש. אני מודה לשירלי שהגיעה לכנסת עם כרם המתוקה. זה הזמן לחזור לכללי משחק אנושיים".

ח"כ יואב קיש מהליכוד הגיב וכתב בטוויטר, "שירלי פינטו הגיעה במיוחד להצבעה במליאה בגלל שחברה לסיעה אביר קרא מסרב להצביע עם הקואליציה. איך אמר אביר קרא בציוץ פנימי של מפלגת ימינה: 'מפלגה של מטומטמים'".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים