שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ פינדרוס על המפגינים בנתב"ג: "צריך לגמור אותם"
לא פוליטקלי קורקט
ח"כ פינדרוס עורר סערה לאחר שאמר על המפגינים שחסמו אתמול את נתב"ג כי הם פאשיסטים ו"צריך לגמור אותם" | פינדרוס בתגובה:"זה נאמר בציניות"
ח"כ יצחק פינדרוס בועדה | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

ח״כ יצחק פינדרוס התבטא היום (שלישי) בחריפות בשיחת צד שקיים בוועדת חוקה נגד המפגינים שחסמו אמש את נמל התעופה בן גוריון, והתבטא ש"צריך לגמור אותם".

פינדרוס נשמע אומר: "ראית מה עשו המפגינים בנתב"ג? מזכיר את התקופה של פייגלין. מה זה הדבר הזה? פאשיסטים, צריך לגמור אותם" הדברים נאמרו בשעה שהוא לא ידע שהוא מוקלט. בתגובה מסר ח"כ פינדרוס כי: "זה נאמר בציניות שכן היחס היה אחר לו היו אלה מתנחלים".

עוד מבחזית החדשות

ממובילי "כוח קפלן" נמסר בתגובה כי: "הגיע הזמן שהיועמ"שית תורה לחקור אותו על שורה של אמירות שקוראות לאלימות. פינדרוס מהווה סכנה ברורה ומוחשית לציבור הרחב".

בשבוע שעבר פינדרוס ניהל את ועדת החוקה שעסקה בהמשך קידום הרפורמה המשפטית למרות שהח"כים החרדים נזהרו במשך כל התקופה האחרונה שלא להתבטא בנושא הרפורמה מחשש להתגברות השנאה נגד הציבור החרדי.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. בוא תחסל אותנו לוחם אמיץ שכמותך אלא אם התגייסתם בינתיים לצבא ויש לך יחידת קומנדו יעודית לזה?
    אפס מאופס שכמוך. נגמרו לכם הימים שנשב בשקט בניגוד לך אנחנו לוחמים בכל החזיתות רק שהפעם התגייסנו בדיוק לזה שאנשים כמוך לא ישתו לנו יותר את הדם הבנת??????

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים