שיתוף
תגובות
כללי » ח"כ מעוצמה יהודית: "להוריד את הטיקטוק בכל מזרח ירושלים"
אלמוג כהן על המחבלים שהגיעו ממזרח העיר: "להוריד את הטיקטוק בכל מזרח ירושלים, זו זירת הסלמה מטורפת" | על ראש השב"כ: "הוא פקיד. תפקידו למגר טרור, לא להזהיר"
חבר הכנסת אלמוג כהן | צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב

ח"כ אלמוג כהן התראיין היום (חמישי) ל-ynet uהתייחס לפיגועים האחרונים שקרו בירושלים ולהסלמה הביטחונית. לדבריו: "הייתי מוריד את הטיקטוק בכל מזרח ירושלים – זו זירת הסתה מטורפת המייצרת את המפגע הבא".

עוד אמר כהן כי: "צריך לרתום את כל המערכות לטובת יצירת הרתעה. הדבר השני שהייתי עושה זה טבעת חנק מסביב לשכונות. פעילות אינטנסיבית בכל לילה ובידוד של השכונות המועדות לפורענות". כהן הביע את אכזבתו מהתנהלות הקואליציה: "אנחנו מקבלים מוצר אחר ממה שהובטח לנו, טפטופים של רקטות ופיגועים. התגובה לפיגועים צריכה להיות הרבה יותר מוחצת ונחרצת. אנחנו המדינה היחידה שמקבלת את הרמדאן חודשיים לפני, אי אפשר להתנהל ככה".

עוד מבחזית החדשות

כזכור, בשבוע שעבר נהרג לוחם מג"ב סמ"ר אסיל סואעד, תושב חוסנייה שבגליל, במהלך בידוק ביטחוני שביצע יחד עם מאבטח אזרחי באוטובוס שהגיע משועפט שבמזרח ירושלים. לאחר שמחבל בן 13 שלף סכין ודקר את סואעד, ירה המאבטח במחבל כדי לנטרל אותו, וככל הנראה פגע גם בסואעד. המחבל נעצר וסואעד פונה במצב אנוש לבית החולים הדסה הר הצופים, שם מת מפצעיו.

כמה שעות קודם לכן , נדקר נער בן 17 ברחוב השלשלת בעיר העתיקה, על ידי נער בן 14. הנער המחבל נמלט אך נלכד על ידי כוחות משטרה לאחר סריקות. שני הפיגועים התרחשו יממה לאחר שהקבינט אישר לצאת למבצע במזרח ירושלים, שבמסגרתו החלו שלשום בהריסת בתים בשכונות מזרח העיר.

עוד טען כהן "בסופו של יום אנחנו יושבים בממשלה ויש לנו שותפים, אנחנו מצפים מהם לעשות סוויץ'. הבטחנו לציבור הבטחה מאוד בסיסית ופשוטה, ביטחון אישי ומשילות. בסוף אנחנו צריכים לקבל את הכלים. אנחנו חייבים לגייס שוטרים, לשפר את שכרם ולעצור את האוטונומיה בבתי הכלא. הפתיל שלנו קצר. אם נהיה במקום שלא נוכל לספק לבוחרים את מה שהבטחנו, לא נוכל להמשיך".

כהן התייחס לאזהרת ראש השב"כ רונן בר, כי הוא ביקש מהשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר למתן את פעילות המשטרה במזרח ירושלים מחשש להתלהטות הרוחות. לדברי כהן "אני רגיל לאזהרה הזו, שמעתי אותה כל כך הרבה פעמים. תפקידו של ראש השב"כ הוא למגר טרור, לייצר מודיעין ולמנוע חתרנות. לא להזהיר. הוא פקיד. פקיד שאני מאוד מעריך, אוהב ומוקיר, אבל עדיין פקיד. שידאג לעשות את התפקיד שלו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים