שיתוף
תגובות
חדשות » ח"כ כ"ץ בהקלטה: "נתניהו, כל החיילים שלו הפכו לעדי מדינה"
שר בחוץ
לדברי ח"כ כ"ץ, "ביבי נותן תפקיד לשני סוגי אנשים – אלה שהוא רוצה ואלה שהוא חייב להם. אני המתאים לתפקיד" | בסביבת נתניהו אומרים: "מי שיאיים ימצא את עצמו בחוץ"
ישראל כץ | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

אמש (ראשון) פורסמו הקלטות של בכיר הליכוד ישראל כץ שבהם תקף בחריפות את יו"ר מפלגתו בנימין נתניהו. כץ לוטש עיניים לתפקיד שר האוצר ובהקלטה הוא לועג לבכירים הנאמנים לנתניהו. בדבריו עקץ כץ את נתניהו "ראינו את החיילים שלו כולם עדי מדינה, אני לא בא לריב עם אלי כהן, אני לא הולך להתחרות מולו, וביבי לא יזכה שאני אתחרה מולו על תיק האוצר".

לטענתו "ביבי נותן תפקיד לשני סוגי אנשים, אלה שהוא רוצה ואלה שהוא חייב להם. אם הוא ישאיר את הליכוד לסוף, גם בליכוד יש מעגל ויש סיעה ויש אנשים, למה הוא צריך לתת לי את תיק האוצר? כי אני הייתי בתפקיד, הוא ואני זזנו מתפקידנו. אני המתאים לתפקיד. נכון שאני אדם עצמאי, אבל יודע לתאם ונותן את הכבוד. הוא חייב לתת לי כי יש לי סיעה, אני היום בסיעה עם דודי, ביטן, מאי גולן וניסים וטורי".

כץ התייחס גם לניר ברקת והאשים אותו שזייף מכתב שבו כביכול ראשי הסניפים מבקשים למנות אותו לראש מטה הבחירות של הליכוד, כדי ששאר בכירי המפלגה יכעסו עליו ויחרימו את הכנס שלו. לטענת כץ "אין מכתב כזה, יום לפני הכנס מכתב מזויף. יצר איזו פרובוקציה, אולי אנשים לא יבואו. האיש חולה, כל היום מתעסק בי".

כץ שבטוח בעצמו ובמגיע לו טען כי הוא לא יצטרך לאיים כדי לקבל את תפקיד שר האוצר, מכיוון שנתניהו יבין מעצמו מה תהיה המשמעות עם ידיר אותו מהאוצר. "אני יו"ר המזכירות, אני דומיננטי בליכוד, אני הייתי גם בתפקיד וזה לגיטימי. אף אחד לא יכול להגיד מילה ברגע שהוא אומר תמשיך כשר אוצר", הבהיר כץ "אלי כהן, תן לו את תיק התחבורה והוא ינשק לביבי את הידיים כל היום".

בלשכת נתניהו הגיבו לדברי כץ ואמרו כי הוא "אינו מתרשם מהאיומים" וכי "מי שיאיים ימצא את עצמו בחוץ ולא במשרד החוץ". מאי גולן ונסים וטורי התנערו מדברי כץ על שיתוף פעולה כביכול. גולן אמרה בתגובה "אני כאן בכדי לסייע לנתניהו להרכיב ממשלה, לא חלק משום סיעה וזה מלבד סיעת הליכוד בראשות נתניהו. רק נתניהו יקבע מי יהיה שר או שרה, לא אף אחד אחר". וטורי הגיב כי "מעולם לא תכננתי ולא הצטרפתי ליוזמה להקמת סיעה לעומתית בליכוד עם ישראל כץ. בפריימריז האחרונים כץ ואנוכי כלל לא שיתפנו פעולה, בלשון המעטה, ולא התחלנו לעשות זאת אחרי הבחירות".

כזכור בפריימריז שנערכו בליכוד באוגוסט האחרון, נדחקו כמה מבכירי הליכוד למקומות נמוכים ברשימה, ביניהם ישראל כץ  שירד מהמקום השלישי למקום ה-12. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים