שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ ישראל אייכלר מונה ליו"ר ועדת העבודה
ח"כ אייכלר אמר לאחר בחירתו לראשות הוועדה: "אין דבר יותר גדול מלעזור לאנשים. אני רואה בוועדה זו שבה עושים מצוות כל היום, השלמה לעבודתי בוועדה לפניות הציבור"
יו"ר ועדת העבודה ח"כ ישראל אייכלר | צילום: באדיבות המצלם


ח"כ ישראל אייכלר מיהדות התורה, מונה היום (רביעי) ליו"ר ועדת העבודה, הרווחה והבריאות. יו"ר וועדת הכנסת, אופיר כ"ץ, אמר על המינוי, כי "זו הוועדה הכי רגשית בכנסת, בה מקבלים סעד האנשים החלשים יותר בחברה. מכלל הנושאים החשובים המטופלים בוועדה – אני משוכנע כי בראשות היו"ר הנכנס, ייצאו ממנה בשורות טובות".

עוד מבחזית החדשות

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, הדגיש, "כיום זו אחת הוועדות הרגישות, המטפלות בכאב ובסבל של הזולת, ואני מאחל לח"כ אייכלר שבאופיו הרגיש ובחוכמתו ידע לפעול בהצלחה רבה". שר המשפטים יריב לוין, ציין, "היו"ר הנכנס הוא ח"כ ותיק העוסק במסירות נפש שנים רבות בנושאים של וועדה זו, ואתם פועלים בנאמנות רבה לציבור שבחם בכם – יחד עם מסירות רבה לכל אזרחי ישראל". שר השיכון יצחק גולדקנוף, אמר, ח"כ ישראל אייכלר מדבר תמיד בנעימות ודבריו נעימים לאוזן.

לדברי אייכלר, "אין דבר יותר גדול מלעזור לאנשים. אני רואה בוועדה זו שבה עושים מצוות כל היום, השלמה לעבודתי בוועדה לפניות הציבור. הוועדה עוסקת בצדק ובמשפט, לא יהיו בה קואליציה ואופוזיציה". יושבת ראש הועדה היוצאת, אפרת רייטן-מרום, אמרה כי זו "וועדה של הלב והנפש, ובה מתבטאים שיתופי הפעולה של כל החברה הישראלית"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים