שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ טלי גוטליב בהפגנה בעד הרפורמה המשפטית: "השמאל בגד במדינת ישראל"
חברת הכנסת טלי גוטליב קראה לפטר את היועמ"שית | טענה שאהוד ברק עוסק ב"המרדה" | "הם יעשו כל מה שהם יכולים למוטט את ממשלת הימין"
הפגנה בתל אביב | צילום: אמיר גולדשטיין

חברת הכנסת טלי גוטליב השתתפה הערב (מוצאי שבת) בהפגנה בעד הרפורמה המשפטית בנתניה. בדברים שנשאה חברת הכנסת היא אמרה: "אתם יודעים מה מבחין בינינו לבין אנשי השמאל? השמאל איבד את זה, השמאל בגד במדינת ישראל, השמאל שכח את הערכים הכי בסיסיים של עם ישראל ומדינה יהודית ודמוקרטית".

עוד אמרה גוטליב. "הם שכחו את זה. הם הפקירו את ביטחון מדינת ישראל. הם יעשו כל מה שהם יכולים למוטט את ממשלת הימין, ויש להם כסף. תראו את ההפגנה שלהם, כמה כסף יש להם. הם מתוכננים, מתוכנתים, מתוזמרים".

עוד מבחזית החדשות

גוטליב קראה לפיטורי היועמ"שית גלי בהרב-מיארה והאשימה את ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק בהמרדה. "הוא צריך לשבת בכלא", טענה חברת הכנסת "אני אומרת לכל חברי הכנסת תרימו ראש, תסגלו מנטליות של שליטה ולא של עבדים. משילות לא רוצים – משילות דורשים. לא יכול להיות שהשמאל ממרידים. אנחנו לא מביאים דיקטטורה וכפיית דתית, מספיק להאשים את הימין".

מובילי הפגנות המחאה אמרו בתגובה: "דיבור מופרע שנועד להביא לרצח. מדובר בנבחרת ציבור הזויה ומסוכנת שמחובקת על ידי נתניהו ובן גביר. בהיסטוריה הלא רחוקה שלנו, אותו דיבור בדיוק הוביל לרצח פוליטי. זהו המשך ישיר של ההסתה המופרעת של אמסלם שקרא להעמיד לדין את נשיאת בית המשפט העליון. נתניהו בשתיקתו מאפשר את ההסתה והאלימות. נפנה מחר בבוקר ליועצת המשפטית לממשלה שתורה על חקירה דחופה נגד גוטליב המסוכנת בגין הסתה".

הצטרפו ועקבו אחר

13 תגובות

  1. זו הסתה. ברור. אבל חולדאי ולפיד שמסיתים בגלוי, זו לא הסתה ואין שום גינוי. דמוקרטיה.

  2. מעולם השמאל לא היה בעד המדינה,אלא בעד מקורביו והשבט הלבן,צודקת 100% טלי גוטליב באמירותיה רק ככה צריך לנהוג בסרבנים ובבוגדים שעיקר עשיתם היא כסף זר.

  3. די לשקרים! כל הזמן האשמת האחר.תקחו אחריות הפיכה משטרית גרמה לכל המצב.אתם קבלני הריסה של מדינת ישראל .לכו.!!!!!!

    1. מה שבטוח במליון אחוז זה שכל הדיבורים המפוצצים של השמאל והתקשורת בראש כל חוצות על כך שהכלכלה קורסת ותקרוס ועל הפיכה משטרת מזיקות למדינה ברמה פסיכית והם פשוט מנסים להרוס ולהחריב את המדינה בכל האמצעים העומדים לרשותם האם הרפורמה הזאת הייתה משפיעה במשהו ברמה הבינלאומית מסבר שזה לא היה מזיז לאף אחד ובקושי מישהו היה מדבר על זה בעולם אבל אין אפשרות באמת לדעת אחרי כל השטויות והמניפולציות שהשמאל והתקשורת שופכים בכל העולם ללא הפסקה וממשיכים לנסות להרוס לעצמם ולכולנו את המדינה הקטנה הזאת שמתקיימת בניסים ממש גדולים ברחמי ה על אף הניסיונות להשמיד אותנו מבחוץ ובעיקר מבפנים וכל אחד שיהיה אמיתי עצמו יודע את זה בלי צורך להתאמץ בכלל .
      בעזרת השם שנזכה לגאולה השלמה בקרוב ושכולם יזכו לראות את היהדות ולהכיר בגדולת ה

  4. ח.ח.ח.את ברק ואת כל המסיתים צריך לעצור.לא לחקור.השמאל סכנה להמשך קיום המדינה.מייד לסיים את הרפורמה ולעצור את המשך בדיונים בנושא.

  5. גוטליב ואמסלם. מקומכם בתחתית פח הזבל ההיסטורי כבר מובטח. המשיכו להצחיק אותנו באמירות מופלאות כאלו… אל מלא רחמים התייאש מכם

  6. גברת טלי גוטליב רצתה להתמנות לשופטת ושוב ושוב קיבלה סירוב (מוצדק מן הסתם). החיים לא חייכו אליה, נשארה לבד לגדל ילדה מיוחדת, דבר קשה ולא פשוט. ואז היא יצאה במסע נקמה ארס הרס ורעל מול האנשים הטובים של הארץ הזאת, מלח הארץ שבחוויה שלה דפקו אותה,. לכן היא אישה מסכנה חדורת רגשות נקמה קיפוח ותסכול ובאמת שאין מה לספור אותה. ביבי ידע את כל זה ולכן משתמש בה לצרכיו.

  7. יועצת אלללללקקקק ילה חה"כ גוטליב יופי תמשיכי כך בההההצצצלללללחחחהה אהובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים