שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ הפר הנחיות וביקש לפטר את ליצמן
הארכיון זוכר
סגן שר החוץ ח"כ עידן רול נמצא חיובי לנגיף הקורונה זאת לאחר שנדבק מבן משפחה. כזכור, בסוף שבוע האחרון רול תועד כשהוא משתתף באירוע ללא מסיכה
ח"כ עידן רול | צילום: מירי שמעונוביץ לע"מ

סגן שר החוץ ח"כ עידן רול נמצא חיובי לנגיף הקורונה זאת לאחר שנדבק מבן משפחה. כזכור, בסוף שבוע האחרון רול תועד כשהוא משתתף באירוע ללא מסיכה למרות החיוב על חבישת מסיכות במקומות סגורים. תגובות רבות ברשת קוראות לרול להתפטר בעקבות ציוץ שלו בנושא.

בתוך כך, בשיטוט ברשתות החברתיות מצאו גולשים ציוץ של ח"כ רול מלפני שנתיים אז כתב על ח"כ יעקב ליצמן שכיהן כשר הבריאות והפר את ההנחיות בכך שהתפלל בשבת בבית הכנסת ולא בחצר כפי שהורו ההנחיות – "נתניהו, אתה חייב לפטר את ליצמן. זה מעבר לפוליטיקה, זה חיי אדם".

גם ציוץ של שר החוץ בהווה ח"כ יאיר לפיד נמצא מלפני שנתיים אז כתב "אם ביבי לא מפטר את ליצמן מתפקידו עוד הערב אין לממשלה הזאת את התוקף המוסרי לנהל את משבר הקורונה".

ח"כ יוראי להב הרצנו כתב גם הוא בנושא לפני שנתיים: "נתניהו היה צריך לפטר את השר ליצמן ביום שפורסם שהוא הפר את ההנחיות, נדבק בקורונה וסיכן אחרים. אין מקום בממשלת ישראל לאדם חצוף ומנותק שמסיט נגד שוטרי משטרת ישראל".

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז הגיב לדבריו של ח"כ יבגני סובה שאמר היום (ב') בוועדת הכנסת כי האופוזיציה מייצרת דה לגיטימציה לממשלה ולכנסת. "מי ששומט את הלגיטימיות של ראש הממשלה נפתלי בנט, הם חבריו לממשלה. רק השבוע פורסם תיעוד של סגן שר החוץ עידן רול, שלא שמע להמלצות של בנט, חוגג במסיבה ללא מסיכה. והנה, היום, לאחר שעברו מספר ימים מהמסיבה הוא הודיע כי הוא יצא חיובי לקורונה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים