שיתוף
תגובות
חדשות » ח"כ דני דנון: "אתמודד על תפקיד יו"ר הכנסת"
הכנסת ה-25
דני דנון מהליכוד הודיע כי בכוונתו להתמודד לתפקיד יו"ר הכנסת בממשלה שתוקם, לדבריו: על הכנסת להחליף עם השבעתה את היו"ר על מנת שנשיב את השליטה לידי הליכוד
חה״כ דני דנון | צילום: N12

לאחר לילה פוליטי סוער וניצחון מפלגת הליכוד ומחנה הימין, הודיע שגריר ישראל לשעבר באו"ם, דני דנון כי הוא יתמודד על תפקיד יו"ר הכנסת בממשלה הבאה. מועמד נוסף שלוטש עיניים לתפקיד הוא חה"כ אופיר אקוניס.

בהודעה שפרסם דנון הוא טען כי "הכנסת היא הריבון. אזרחי ישראל בחרו אתמול כנסת חדשה. על הכנסת הנבחרת להחליף מיד עם השבעתה את יו"ר הכנסת הנוכחי מיקי לוי על מנת שנשיב את השליטה על המהלכים בכנסת לידי הליכוד, מפלגת השלטון" לדבריו "אחרי שנה בה נרמס מעמד הכנסת ע"י ממשלת לפיד, בכוונתי להתמודד על תפקיד יו"ר הכנסת ולהחזיר את הכנסת למקומה הראוי"

עוד אמר דנון לגבי תוצאות הבחירות "לפי התוצאות כרגע ברור לנו שאיש הבעת אי אמון בלפיד, לעומת רוב גדול שתומך בנתניהו להרכבת הממשלה הבאה ואני מאמין שזה מה שיהיה. אנחנו אמנם זהירים אבל מאוד אופטימיים".

לפי גורמים בליכוד, השמות שצפויים להצטרף למירוץ לקבלת התפקיד הנחשק הם חברי הכנסת יריב לוין, אופיר אקוניס, דוד אמסלם וגילה גמליאל. עם זאת, אף אחד מהם עדיין לא התבטא בפומבי בנוגע לכך. בכל אופן, ההכרעה לגבי מי יאייש את תפקיד היו"ר, תתקבל בישיבת סיעת הליכוד.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים