שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ דוד ביטן בראיון: "כמו שנתניהו הלך נגדי, אני יכול ללכת נגדו"
אופוזיציה לקואליציה
ביטן תקף בראיון את נתניהו על רקע חלוקת התיקים: "אם ביבי רוצה להתנהג כמו שהתנהג לסער, זו בעיה שלו, לא נוותר בעניין הזה. החלוקה צריכה להיות הוגנת"
ח"כ דוד ביטן | צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

הערב (מוצאי שבת) התארח בתכנית "פגוש את העיתונות" חה"כ דוד ביטן שהתייחס לחלוקת התיקים בליכוד. ביטן הידוע בביקורתו על יו"ר מפלגתו אמר "כמו שנתניהו הלך נגדי אני יכול ללכת נגדו, זה לא היה לעניין שנתניהו לא תמך בי בפריימריז".

עוד הוסיף ביטן "אני, כ"ץ ואמסלם נהיה מתואמים. גם חיים כץ, מיקי זוהר וקיש הם קבוצה. אם ביבי רוצה להתנהג כמו שהתנהג לסער, זו בעיה שלו, לא נוותר בעניין הזה. החלוקה צריכה להיות הוגנת. אנשים מדברים נגדי בתוך הלשכה, ח"כים ועוזרים. הוא לא צריך לשמוע על מה שאומרים לו. תמכתי בו במצבים הכי קשים שלו". טען ביטן.

לדבריו "תמכתי בנתניהו מגיל 14. אני לא מצפה לדברים שאני יודע שלא יקרו. אני אהיה פעיל בכנסת. אני מאמין שאסיים את המשפט בצורה טובה. יש בית משפט ואני מאמין שאני אזוכה. אני לא אפרוש מהליכוד, אני גדלתי בליכוד. הליכוד זו לא תנועה של בן אדם אחד. מקום המדינה היא התקדמה לאט לאט. הליכוד זו מפלגה שתומכת במנהיג שלה באופן קבוע ולכן זה נראה כאילו היא של בן אדם אחד. נתניהו נבחר ואנחנו תומכים בו".

עוד מבחזית החדשות

הוא גם הביע אי שביעות רצון מהתנהלות המשא ומתן הקואליציוני ואמר המו"מ לא מתנהל טוב. ביבי לא יכול לפנות לגנץ וללפיד, הידיים שלו קשורות כי הם לא רוצים וסמוטריץ מנצל את זה. יש בעיה, המשא ומתן לא מתנהל טוב. השיטה של לוותר על תיקים בכירים, זו שיטה הכי גרועה שיכולה להיות. ההשפעה שלנו בשלטון נובעת מהתיקים שנקבל. יש משמעות לתיקים שנקבל". 

ביטן התייחס גם לאפשרות מינוי רון דרמר לשר החוץ וטען כי "זה לא בסדר. יש מספיק ח"כים בליכוד שמגיע להם. המצב הוא שאתה הולך כמפלגה, כולם יחד, כל אחד נותן את הניסיון שלו, לכן צריך למנות חברי כנסת מהליכוד. הוא לוקח בחשבון שהסמכויות למנות שרים הן שלו, וצריך למנות גם שרים מהליכוד. צריך לבנות את הליכוד ואת הממשלה בצורה נכונה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
איננו רואים דברים כפי שהם אלא כפי שאנו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים