שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ אשר: "חוק השקיות הוא מס אכזרי ומיותר"
ראיון תוקפני
לדבריו של אשר: "אין אף אחד בכנסת, כולל בקואליציה, שמאמין למילה אחת שבנט אומר. יש פה משחק של הישרדות והוא לא השחקן הראשי – השחקן הראשי הוא לפיד"
ח"כ יעקב אשר | צילום: דוברות הכנסת

ברקע המשברים בקואליציה והסערות שמחוללים חברי האופוזיציה, ח"כ יעקב אשר מיהדות התורה, התראיין היום (חמישי) לתוכנית של ינון מגל ובן כספית ב'רדיו 103' והתייחס למצב הפוליטי בישראל.

ח"כ אשר טוען כי "יש סיכוי להקים ולהרכיב ממשלה בכנסת הזו". בן כספית: "אתה לא מדבר על הפיל שבחדר, הכל מוקם תוך שנייה אם נתניהו זז הצידה". אשר: "הפיל שבחדר מקבל תמיכה של למעלה ממיליון איש. אף אחד לא יכול להכתיב לליכוד את מי הוא ישים בראשו".

לדבריו של אשר: "אין אף אחד בכנסת, כולל בקואליציה, שמאמין למילה אחת שבנט אומר. יש פה משחק של הישרדות והוא לא השחקן הראשי – השחקן הראשי הוא לפיד, והיותר ראשי הוא ליברמן".

בנושא רפורמות האקלים, אומר ח"כ אשר: "המדינה לא באמת משקיעה באיכות הסביבה, אלא רק במיסוי אכזרי על השכבות החלשות. ביקרתי במפעל מיחזור ענק בירושלים שעושה עבודה נהדרת בלי שום מס על האזרחים, אבל המדינה לא משקיעה שם שקל, חוק השקיות הוא מס אכזרי ומיותר".

בן כספית: "המס על המשקאות הממותקים מציל אלפי ילדים, רואים את הירידה בצריכה. במקום להגיד תודה לליברמן אתם מגדפים". ‏ח"כ אשר ענה: "אני מאוד מרוגש מזה שליברמן התעורר יום אחד והדבר היחיד שהטריד אותו זה שהחרדים קצת שמנמנים".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. ח"כ אשר 5 מיליון לא מאמינים למילה של השקרן הסגול וגם חלק גדול המיליון שלך אבל הפחד משתק אותם

    1. יש לביבי 53 מנדטים זה לא מספיק לך . הוא עוד יחזור ובגדול ….. העם אוהב את ביבי וזה לא יעזור לאף אחד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים