שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ אלמוג כהן על הפסקת האש: "לא הפסקת אש, זו אש בלי הפסקה"
חבר הכנסת אלמוג כהן | צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב

ח"כ אלמוג כהן (עוצמה יהודית) תקף הערב (מוצ"ש) את הדיווחים על הסכם הפסקת האש במקביל לירי הרקטות הכבד לעבר עוטף עזה והמרכז, שנמשך גם אחרי השעה 22:00, השעה שבה הייתה אמורה הפסקת האש להיכנס לתוקפה.

לדברי כהן: "זו לא הפסקת אש, זו אש בלי הפסקה. דם ילדי הדרום אינו הפקר!". כהן הוא הח"כ הראשון מהקואליציה שהשמיע את עמדתו פומבית נגד הפסקת האש בעקבות הירי שנמשך לעוטף עזה.

עוד מבחזית החדשות

גם סגנית שר האוצר ח"כ מיכל וולדיגר (הציונות הדתית) מתחרה ביקורת קשה על כך שבמסגרת הלחימה, לא עלתה הדרישה להחזיר את גופות החיילים השבויים מאז צוק איתן: "‏חמאס הריבון בעזה וככזה עלינו להביא אותו למצב בו הוא נכנע וכחלק מהדרישות, מחזיר את האזרחים המוחזקים שם ואת הדר ואורון. רק אז, זו תהיה "הפסקת אש" שאפשר לחיות איתה".

ח"כ ניסים ואטורי מהליכוד צייץ: "לא נעצור לפני שיהיה שקט לאחינו בדרום!"

לעומת זאת, ח"כ אחמד טיבי בירך על כניסתה של הפסקת האש לתוקף ובירך את המתווכים המצרים. "מברך על הפסקת האש ועל המאמצים המצריים הממושכים", כתב. לטענת טיבי המבצע לא נועד להחזיר את ההרתעה הישראלית ומניעיו היו פוליטיים.

לדבריו, "לא הרתעה ולא בטיח׳. סקרים. מבחינה זו נתניהו השיג את מבוקשו: שיפור בסקרים, ביטול הפגנת המחאה בקפלן הערב, ותחזוק הקואליציה". עוד הוסיף טיבי: "הכל באמצעות הטייסים הליברליים דורשי ״הדמוקרטיה״ שהפציצו דירות בשעה 02:00 והרגו משפחות שלמות כולל ילדים ונשים ולא היה להם האומץ המוסרי לומר: abort!!".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים