שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ אלמוג כהן: "אם על כל רקטה ייפול בנין בעזה, הם לא יירו"
חבר הכנסת מעוצמה יהודית אמר בריאיון: נכשלנו בניהול המדיניות" | על המפגינים: "אם כל אזרח או קבוצת אזרחים תחסום את איילון, אנחנו לפני אסון"
חבר הכנסת אלמוג כהן | צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב

ח"כ אלמוג כהן התראיין הערב (מוצ"ש) ל"פגוש את העיתונות" לאחר שאמר כי הוא לא יכול להשלים עם "ההכלה והרפיסות של הממשלה" בעקבות ירי הרקטות הנרחב בחג הפסח. בריאיון, הפנה כהן אצבע מאשימה לחבריו בקואליציה ואמר: "גם אריה בכלוב חייב להיות פרגמטי, שמסתכל על דברים בצורה של להביא לפתרון כי ברור שהמצב הזה לא יכול להימשך. האחריות היא עלינו״.

כהן התייחס לפיגועים ולירי הרקטי במהלך חג הפסח, ואמר כי: "הממשלה הקודמת קנתה את השקט בגלל השיתוף של האחים המוסלמים, מה שאני רוצה להביא לשולחן זו שבירת הפרדיגמה של ההכלה ותגובה חזקה. בממשלה הקודמת אם הייתה מתקבלת התגובה שאני רוצה, הממשלה הייתה נופלת״.

עוד מבחזית החדשות

לטענת כהן ״צריך לדבר בערבית, להפיל בניינים. אם על כל רקטה שיירו ייפול בניין בעזה, הם לא יירו". ח״כ כהן אמר בריאיון שבימים הקרובים הוא עתיד להיפגש עם השר בן גביר, כדי לגבש תוכנית ל״משילות בנגב״. לטענת כהן ״הר הבית חשוב, אבל הנגב חשוב לי יותר. נשלחתי על ידי תושבי הנגב כדי למצוא מזור לאנשים״.

הוא התייחס גם למחאות נגד הרפורמה המשפטית, ואמר: ״אני מאוד מעריך את המפגינים והם לא פחות ציוניים ממני, אבל אם כל אזרח או קבוצת אזרחים יחשבו שהחלטות הממשלה לא לרוחם וייחסמו את איילון – אנחנו לפני אסון״. על יחסיו עם השר בן גביר אמר: "אני לא יודע אם הוא כועס עליי, דיברנו לא מזמן. הציבור רוצה מעשים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים