שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » ח"כ אחמד טיבי בראיון: "הסכמנו לעכב בחודש את הבחירות לבקשת לפיד"
סיוע מחבר
טיבי חשף בריאיון כי הרשימה המשותפת שבה היה חבר בכנסת הקודמת שיתפה פעולה עם ממשלת בנט-לפיד לפני התפרקותה | "הקואליציה קרסה מבפנים, אני לא משחק בקבוצה הזו"
החכ״ים וואליד טאהא ואחמד טיבי | צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ

הערב (מוצאי שבת) התארח חה"כ אחמד טיבי (חד"ש-תע"ל) בתכנית "פגוש את העיתונות" בראיון טען טיבי כי "הסכמנו לעכב בחודש את הבחירות לבקשת ממשלת בנט לפיד. פעמיים הודעתי לקואליציה. הם ביקשו ארכה עד לפגרה. הסכמנו לתת ארכה עד הפגרה, חודש וחצי, ואז הם קרסו מבפנים".

עוד אמר טיבי "הקואליציה התפרקה. אני לא משחק בקבוצה הזו, אז אני לא יכול להיות מאמן, בלם, חלוץ מרכזי, שוער וגם להבקיע שער עבור קבוצה שמבקיעה שערים עצמיים בכל שני וחמישי, כשפורסם שבנט עומד להתפטר, התקשרתי לבכיר מאוד בקואליציה ואמרתי לו שאנחנו לא רוצים בחירות באוקטובר נובמבר. התשובה המיידית הייתה "בנט גמר אומר" הוא לא רוצה".

לדברי טיבי "לא היה צריך להציע לנו כלום בתמורה. בתקופה ההיא העברנו חוקים אבל אנחנו אופוזיציה, זה שיש פשיסטים בממשלה הזאת , זה לא אומר שהממשלה הקודמת הייתה כולה דבש. הסכמנו לדחות את מועד הבחירות בחודש כי זה אינטרס של המשותפת".

עוד מבחזית החדשות

"היינו מעוניינים בבחירות בפברואר מרץ" שיתף טיבי "כשממשלה הורסת בנגב, פוגעת בנגב, מממנת התנחלויות ומתקצבת אותן יותר מאשר הממשלה הקודמת, פוגעת במסגד אל-אקצא, אז אני צריך להציל אותה?".

על העימות בכנסת עם חה"כ בועז טופורובסקי טען טיבי "זו חוצפה של ח"כ זוטר. הוא בא אליי ואומר "אתה לא צריך לנהל מו"מ ישיר אני אתן לך". מי הוא בכלל שייתן לי? אני יו"ר סיעת חד"ש-תע"ל. הם עשו ישיבה ולא הזמינו אותנו, אני יודע לנהל מו"מ טוב יותר ממנו".

בהתייחסו לדבריו של יו"ר רע"ם מנסור עבאס, שאמר כי אינו חלק מהאופוזיציה וכי הוא מוכן לשיתוף פעולה גם עם קואליציית נתניהו, סמוטריץ' ובן גביר, אמר טיבי כי "ההיסטוריה תזכור את המשפט הזה בתור משפט נורא. באירופה אנשים רוצים להחרים חלק מהממשלה הזאת, בארה"ב, אז ערבים רוצים לשתף פעולה עם הממשלה?" שאל טיבי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים