שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » חינם וללא עלות: עשרות משפחות שפונו מהדרום נופשים במלון "שרדונה"
חסד בימי מלחמה
מלון שרדונה מארח בימים אלה עשרות משפחות שפונו מהדרום מתוך מטרה להעניק להם קורת גג ולסייע להם בימים המורכבים
תגיות:
הזכות שלנו לסייע לעשרות משפחות | צילום: באדיבות המצלם

עשרות משפחות מיישובי הדרום אשר פונו בעקבות מצב הלחימה הקשה זוכים ממש בימים אלה לאירוח יוקרתי ומפנק במלון "שרדונה" הממוקם בין כרמי הגפנים במושב הושעיה שבצפון.

המלון שנחשב לאחד מן המלונות המפנקים במיוחד עבר שדרוג משמעותי רק בתקופה האחרונה כאשר במסגרת זאת הוא שינה את שמו ממלון קרטון למלון "שרדונה". המלון מתהדר בצימרים מפנקים ומרווחים לצד מרחבי דשא מרהיבי עיניים וארוחות שף מפנקות במיוחד.

עם צאת שמחת תורה הבינו בהנהלת המלון כי הם צריכים לסייע למשפחות הדרום שבמוקדם או במאוחר יעזבו את ביתם וקהילתם. וכך בתום היערכות מהירה קבלו בהנהלת המלון עשרות משפחות שעזבו את האימה והגיעו לנפוש במלון שיגרום להם להרגיש אי שם בין הרים אירופאיים.

עוד מבחזית החדשות

מדובר בתרומה משמעותית של הנהלת המלון אשר החליטה לעשות הכל למען תושבי הדרום, מי שהצטרפו לסיוע הם אנשי ארגון החסד "מנוחה וישועה" אשר מגייסים לצורך כך כספים בכדי שהמשפחות יוכלו להישאר במלון לכמה שיותר זמן ולאגור כוחות לאחר ימי הזוועות אותם הם חוו.

בתוך כך, רק במהלך השבוע האחרון הגיע למקום השר חיים ביטון אשר במשך שעה ארוכה סייר בין הווילות ובין המשפחות הרבות השוהות במקום. לאחר ששמע סקירה מקיפה מפי מנהל המלון אברימי קליין הודה השר מעומק הלב על האירוח היוצא דופן למשפחות רבות בחינם וללא מימון מהמדינה.

בהנהלת המלון כמו גם בארגון החסד "מנוחה וישועה" דואגים לספק מגוון פעילויות לבני המשפחות כמו גם ארוחות שף מפנקות במיוחד שמוכנות על ידי שף המלון במטבח המאובזר. המשפחות מספרות כי מידי יום הם זוכים לפעילויות מהנות במיוחד, כאלה שמשכיחים מהם את הזוועות אשר חוו.

בהנהלת המלון אומרים כי, "זוהי הזכות שלנו לסייע לעשרות משפחות ומאות נפשות בזמן קשה שכזה. אנו מודים לארגון "מנוחה וישועה" שנרתמו למהלך ואנו מקווים לימים שקטים ורגועים יותר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים