שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "חילופי מהלומות": באופוזיציה "חוגגים" על ההתבטאות של נתניהו
רה"מ פרסם פוסט הבהרה לגבי האמירה שלו בישיבת הממשלה וטען "תוקפים אותי על ידי עיוות דברי | "היה ברור שכוונתי הייתה לנגח את הטענות השקריות"
יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד | צילום: ערוץ הכנסת

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם הערב (מוצ"ש) פוסט בחשבון האישי שלו והתייחס לסערה שנוצרה בעקבות התבטאויותיו בישיבת הממשלה, שבה התייחס לגבי המפגינים נגד הרפורמה המשפטית, ובה אמר "אני רוצה לתת לכם אגרוף להלום בהם, אותם האנשים שהפגינו נגד הסכם הגז ונגד החיסונים בקורונה, הם אותם אנשים שמוחים היום".

בפוסט כתב נתניהו כי: "הצביעות וחוסר האחריות של התקשורת וראשי האופוזיציה היא בור בלי תחתית. הם מכוונים ליצור אנרכיה במדינת ישראל ולפגוע בכלכלתה כדי להביא לבחירות שישיות. במשך שבועות הם שותקים מול קריאות מפורשות של מנהיגי המחאה לשפיכות דמים, שימוש בנשק, מרי אזרחי, סרבנות, הוצאת השקעות מישראל, רצח ראש ממשלה, פגיעה בבני משפחתו ובסמלי שלטון".

עוד מבחזית החדשות

"במקום זאת, הם בוחרים לתקוף דווקא אותי על ידי עיוות מכוון של דבריי. לכל מי ששמע את דברי, היה ברור שכוונתי הייתה לנגח את הטענות השקריות של אלה שמפיצים תבהלה, ולא בשום קריאה לאלימות או פגיעה בזכות ההפגנה. הם אינם מוכנים לקבל את העובדה שהם הפסידו בבחירות. לשם זה הם מוכנים למוטט את הבית. הם צריכים להתבייש באופן שבו הם מנסים לעוות את התודעה של הציבור בישראל".

עוד כתב ראש הממשלה כי: "במקום להיענות לקריאות שלנו להידברות ולהרגעת הרוחות, הם קוראים להלהטת הרוחות ולאנרכיה. אני קורא לקולות האחרים באופוזיציה לא לשתף פעולה עם ההפקרות הזאת ולהיכנס להידברות רצינית לטובת כל אזרחי ישראל ומדינת ישראל".

לשכת ראש הממשלה הביאה את הציטוט המדויק לטענתה מישיבת הממשלה. "הם אמרו לנו מה קורה. תבינו מה עשינו כאן, מה חוללנו, אנחנו שמנו את ישראל בעצם בעצמאות אנרגטית, במצב שמחיר הגז אצלנו, כמה הוא, שליש מהממוצע העולמי? שליש מהממוצע העולמי. אתם זוכרים איזה דברים אמרו? אני רוצה שתצטיידו בזה ותיתנו פשוט את האגרופים בחזרה, מה שנקרא. זה לא רק להלום בטרור, כמו שאמרנו, זה גם להלום בשקר, להלום בשקר. תראו מה זה, איזו תוצאה".

יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד, הגיב לדברי ראש הממשלה: "נתניהו, הגיע הזמן לשים סוף לשקרים שלך. כמו שהסבירו כל הכלכלנים החשובים בארץ ובעולם אתה זה שהורס את הכלכלה, אתה זה שקורע את העם, אתה זה שמסית לאלימות. אנחנו לא ניתן לך לרסק את הדמוקרטיה הישראלית ואין לנו שום כוונות לשתוק מול ההסתה הרעילה שלך".

חברת הכנסת מרב מיכאלי הגיבה לדברי נתניהו: "נתניהו היה רוצה לתת לשרי הממשלה אגרוף להלום במפגינים. אלה מילותיו. עכשיו כהרגלו, הוא "לא שומע שצעקו בוגד, לא ראה את הארון, לא התכוון ממש אגרוף". אף ספין לא ישחרר את נתניהו מאחריות לאמירות המסיתות שלו. פעם מסית תמיד מסית. הדם שחלילה ישפך יהיה אך ורק על הידיים שלו".

עוד מבחזית החדשות

חבר הכנסת גדעון סער: "ראש הממשלה, אתה תהלום בנו באגרוף? אתה תרגיש את עוצמת האגרוף הקפוץ של אזרחי ישראל שיעיפו אותך מהשלטון. אתה מדבר על להלום בשקר? אתה? שכולנו מכירים את שקריך. ששר האוצר שלך הגדיר אותך כשקרן בן שקרן? אתה הרי מסמיק כאשר אתה אומר אמת".

מארגני הפגנות המחאה: "כל אזרח ואזרחית שקוראים את דבריו יודעים ששיקול דעתו אבד. זהי הגברה של דברי ההסתה שלו מאמש נגד מאות אלפי ישראלים טובים שנאבקים על הדמוקרטיה. כך נראה ראש ממשלה שהבין שאיבד את הלגיטימיות שלו. אנו קוראים לנשיא המדינה ולראשי המפלגות לגנות ולהוקיע את דבריו של המסית הלאומי. בושה".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. גם לשקרים של לפיד בוער כאש אצלך בממשלה היו אנשים תומכי טרור איך לך זכות במדינת ישראל לך למדינות ערב שם יקבלו אותך חתיכת זבל מלוכלך בדם של יהודים

  2. נתניהו, העם הנאור, אלו שיש להם חשיבה עצמית, איתך. פתאום סער התעורר מהתרדמת, כשקוראים לשפיכת דמים ולמרי אזרחי לא שמעתי כלום אבל להצטרף לתעמולה שיקרית של השמאל שכאילו נתניהו הסית לאלימות פתאום אתה מתעורר אגב גם אגרוף אמיתי פחות מזיק מרובים שהחברה שלך מציעים ולחסום את האייפון יכול להזיק יותר מאגרוף תשאל את אותם אנשים שימותו בגלל שאינם יכולים להגיע לבית חולים בזמן וכו'למה אתה לא מוחה על כך שהמפגינים עוברים על החוק, התשובה פשוטה הם משרתים את האג'נדה שלך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים