שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » חידוש מיוחד שהנהיג מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א השנה בחג השבועות
תיעוד
מרן פוסק הדור שהה בישיבתו בבית שמש בחג השבועות וסיפר לתלמידיו מה ששמע מפיו של הגאון הקדוש ר' אלחנן וסרמן הי"ד לפני כתשעים שנה

כמידי שנה בעשור האחרון, שהה מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א בחג השבועות בישיבתו במחיצת תלמידיו, וישב בליל שבועות במשך שלש שעות עם תלמידיו שדיברו איתו בלימוד. 

דבריו של מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א | צילום: י.נ.ק

חג השבועות בצילו של מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך עבר בהתרוממות הרוח בהיכל ישיבתו הגדולה בבית שמש, במחיצת תלמידיו בני הישיבה והמונים מתושבי רמת בית שמש.

חידוש מיוחד נהג מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א השנה, בו קיצר באמירת התיקון בליל שבועות, כדי להספיק כמה שיותר זמן ללמוד עם תלמידיו בני הישיבה בהיכל הישיבה, וכדי להפנות מזמנו להשיב לשואלים מבני הישיבה הקדושה בסדר הלימוד המרומם "סדר ליל שבועות". 

בבוקר חג השבועות, בזמן הוצאת ספר תורה מההיכל, העתיר מרן פוסק הדור זמן ממושך על תורמי קופת העיר ששלחו את שמותיהם לברכה וישועה. 

במהלך ימי החג והשבת נשא מרן פוסק הדור מספר שיעורים ושיחות חיזוק בפני תלמידיו, בליל החג, ובליל שבת ובמוצאי שבת.

ברגע מרטיט באמצע שיחה מיוחדת שנשא בנעילת החג, נזכר מרן פוסק הדור ממה שזכה לשמוע לפני כתשעים שנה מפיו של הגאון הקדוש רבי אלחנן וסרמן זצ"ל הי"ד: "שמעתי מפיו של הגאון הקדוש ר' אלחנן ווסרמן זצ"ל שהיו גדולים שבנערותם היו רחוקים מאוד מהתורה, אבל אח"כ התחזקו חיזוק אחר חיזוק, ולמדו יומם ולילה, והתקרבו מאוד לקב"ה, עד שהתעלו מאוד מאוד בתורה".

אשרינו מה טוב חלקנו | צילום: י.נ.ק

עוד אמר לתלמידיו: "בחור לפני שבועות ובחור לאחר שבועות הוא בחור אחר לגמרי, אסור להחמיץ עכשיו את ההזדמנות, כל אחד יקבל על עצמו אני יקבל משהו יותר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים