שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » חוצפה: סגנית השגריר בפריז פרסמה נאצות נגד הממשלה
הדיפלומטית רונית בן דור, קידמה בחשבון הטוויטר הרשמי שלה במשרד החוץ, קריאות בוטות נגד הממשלה ובהם: "ממשלת זדון" ו"קואליציית שמד"
מגדל אייפל פריז | צילום: FREEPIK

במהדורה המרכזית פורסם אמש (חמישי) כי סגנית השגריר בפאריז רונית בן דור פרסמה בחשבון הטוויטר הרשמי שלה של משרד החוץ, קריאות בוטות נגד הממשלה. בן דור מעודדת בין היתר, את המחאה נגד הממשלה, ומקדמת בסימוני לייקים ציוצים עם התבטאויות כמו ״ממשלת זדון״, ״קואליציית שמד״, ״מי אפסיים״ – וכל זה כשהיא מייצגת את הממשלה.

התבטאויות אלה שמנוגדות לכללי תקנון שירות המדינה, מצטרפות לניסיונות של עובדים בשגרירות לשבש את ביקורו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בפריז בשבוע שעבר, לרבות קריאות לראשי הקהילה היהודית להחרים את הביקור ולתקוף את הרפורמה המשפטית.

עוד מבחזית החדשות

לדברי בכירים בקהילה היהודית בצרפת, היה גורם בלשכת סגנית השגריר שממש פעל להפריע לביקורו של סמוטריץ'. אותו עובד האיץ בעובדים להשמיע מחאות נגד הרפורמה המשפטית, מה שהוא כינה ההפיכה המשטרית, והאיץ בבכירים בקהילה היהודית לא להגיע לפגישות עם שר האוצר.

ממשרד החוץ נמסר בתגובה: "רואים בחומרה רבה הבעת עמדה פוליטית פומבית של עובדי המשרד המנוגדת להנחיות הנהלת המשרד ולהוראות התקשי"ר. בהוראת שר החוץ אלי כהן, פתח מנכ"ל המשרד, רונן לוי על הליך בדיקה שיבחן את התנהלות סגנית השגריר בצרפת ברשתות החברתיות כמו גם את הטענות ביחס לביקור השר סמוטריץ וככל שיתבררו כנכונות יטופלו בחומרה".

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. איזה יופי שמתברר האמת מי אוהב ישראל ומי לא מי אוהב את התורה ומי לא מי מאמין בהשם ומי לא.
    מינים ומלשינים כרגע יובדו.
    מצפה לישועה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים