שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » חופשה משתלמת ביעדי הנופש בישראל
נופש בישראל
כולנו רוצים (וממש זקוקים…) לצאת לחופשה אחת לתקופה, במיוחד לאחר תקופות מאתגרות דוגמת השנתיים האחרונות שעברו על כולנו
| צילום: איה בן עזרי

בעוד עלותם של שירותי תיירות עלולים להרקיע שחקים כאשר מגיעים לעונות הנעימות והמתאימות לנופש, תכנון מוצלח ומושכל יכול לאפשר לנו לצאת לחופשה משתלמת במחיר אטרקטיבי, גם ביעדי התיירות המרכזיים והפופולאריים ביותר של ישראל. כך נתכנן ונצא השנה לחופשה משתלמת במקומות האטרקטיביים ביותר בארץ. 

דיל לאילת וליעדים מרכזיים נוספים שיקצץ לכם עשרות אחוזים מעלות החופשה

אחת הדרכים הטובות והמתבקשות ביותר למצוא ולסגור חופשה משתלמת באמת בארץ היא באמצעות חיפוש אחר דילים למיניהם, במיוחד אלו שמציעות רשתות בתי המלון הגדולות. למשל, מספר רשתות תיירות ובתי מלון גדולים מציעים סוגים אלו ואחרים של דיל לאילת , במסגרתו עלות המלון יורדת בעשרות אחוזים בתאריכים מסוימים. כשלוקחים בחשבון שמדובר לרוב במלונות בהם ניתן לקבל את הכל כלול (או לפחות פנסיון מלא), מקבלים כי מחיר הנופש כולו מקוצץ בעשרות אחוזים. אוכלים בבית המלון, נהנים מהבריכה שלו וכו', ואטרקציות כמו חוף הים של אילת אינן עולות כסף. כך, נוכל לתכנן גם חופשה משפחתית מפוארת במחיר משתלם במיוחד, אם רק נחפש אחר דילים ונהיה מעט גמישים מבחינת התאריכים בהם אנו מוכנים לצאת לחופשה. זה יכול להשתלם מאוד, ולא רק עבור אילת אלא גם עבור מגוון יעדים נוספים בארץ. 

דילים לים המלח, אילת וטבריה למקדימים להזמין 

דוגמה ספציפית שכדאי להכיר של סוג מסוים של דילים נפוצים יחסית בעולם התיירות, היא של דילים למקדימים להזמין. הכוונה לדילים אותם סוגרים מספיק זמן מראש, ובמחירים אטרקטיביים במיוחד. למשל, בדרך כלל ניתן למצוא דילים למלונות בים המלח אשר נסגרים כמה חודשים טובים מראש, ואז עלותם נמוכה ואטרקטיבית ביותר. עבור בתי מלון הוודאות מבעוד מועד שווה הרבה מאוד כסף, וחלק מהכסף הזה הם מגלגלים חזרה אל הלקוחות. כך, במידה ואתם מוכנים להתחייב מראש (כמה חודשים מבעוד מועד) על תאריכי החופשה שלכם, תוכלו להשיג אותה במחירים אטרקטיביים ביותר. מלבד לדילים לים המלח מסוג זה ניתן למצוא דילים למקדימים להזמין גם ליעדי תיירות מרכזיים נוספים בארץ, דוגמת אילת או טבריה

ים המלח מהווה דוגמה מצוינת ליעד תיירות אטרקטיבי ומבוקש, אשר דיל טוב למלון בו יכול לסגור את הסיפור של כל החופשה, ולאפשר לנו חופשה מפנקת במיוחד במחיר מצוין. בתי מלון בים המלח כוללים הכל, החל מחופיו של ים המלח במרחק הליכה ועד לטיפולי ספא מפנקים ומזון גורמה משובח. כאן באמת שאין צורך לצאת מהמלון יותר מדי, וגם אם כן – מדובר בטיולים באזור אשר לא יוסיפו משמעותית לעלות החופשה. גם אם לקחתם את הילדים למצדה או לנחלי האזור, עלות המלון היא ההוצאה העיקרית וכמעט היחידה לה תידרשו. אם מצאתם דיל טוב, החופשה כולה תהיה משתלמת מבחינה כלכלית.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים