שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » חופשה מושלמת באנטליה
דמיינו את עצמכם מטיילים לאורך קווי החוף הציוריים של אנטליה, מתחממים בחמימות השמש הים תיכונית, ומתעמקים בהיסטוריה העשירה של העיר ובמטבח הטעים
תגיות: ,
אנטליה | צילום: FREEPIK

עיר החוף הקסומה הזו בטורקיה מציעה את כל מה שאי פעם תרצו לחופשה מושלמת: חופים פנטסטיים, אתרי תרבות מרתקים, פלאי טבע עוצרי נשימה ומגוון פינוקים גסטרונומיים מעוררי תיאבון. וזה לא הכל – אנטליה מתגאה גם במקבץ של סיורי שייט מדהימים המאפשרים לכם לחוות את קו החוף המדהים שלה על הגלים העדינים. מוכנים לחופשת החלומות שלכם? בואו נצלול לתוך היופי והקסם שאי אפשר לעמוד בפניהם של אנטליה, טורקיה.

לגלות את החופים היפים של אנטליה

אנטליה מפורסמת בחופיה המדהימים, ומציעה למבקרים שילוב מושלם של שמש, חול ומים צלולים. בין החופים הציוריים הרבים, שלושה בולטים כיעדי חובה באנטליה: קוניאלטי ביץ', חוף לארה וחוף קפוטאס. כל חוף מתהדר במאפיינים ייחודיים, החל מחופי חלוקי נחל ועד חולות זהובים, ענפי ספורט מים שונים לרגיעה שלווה, ונגישות נוחה באמצעות תחבורה ציבורית או נסיעה לאורך קו החוף הציורי של עיר עוצרת נשימה זו.

עוד מבחזית החדשות

לטייל בעיר העתיקה קאלייצ'י

הרובע העתיק קאלייצ'י (Kaleici) הוא העיר ההיסטורית מוקפת החומה של אנטליה, המתהדרת בארכיטקטורה, אמנות ותרבות מדהימות. שוטטו בעיר העתיקה הקסומה הזו כדי לגלות ציוני דרך עתיקים כמו שער אדריאנוס, חנויות מזכרות טורקיות מסורתיות, מטבח מקומי פיקנטי, וברים ומועדוני לילה תוססים. הרובע העתיק קאלייצ'י מציע שילוב ייחודי של היסטוריה ומודרניות, מה שהופך אותו ליעד חובה במהלך החופשה המושלמת שלכם באנטליה. אל תשכח לבדוק את החופים היפים ואת מפלי דודן, שנדונו בחלקים אחרים של פוסט זה.

5 סיורי שייט שחייבים לעשות 

איזו דרך טובה יותר לחוות את אנטליה מאשר מהמים? עם סיור בסירה, תוכלו לגלות את קו החוף של העיר בדרך ייחודית. בחלק הבא נדון בחמשת טיולי הסירות המובילים שצריכים להיות חלק ממסלול הטיול שלכם.:

ונציע הכל, החל משייט מרגיע ועד שייט בסירת מנוע מהירה מחשמלת. מטיולים ידידותיים למשפחות לאורך הנהרות, לסיורי שקיעה רומנטיים עם ארוחת ערב, יש סיור בסירה באנטליה לכל טעם ותקציב.

5 סיורי הסירות המובילים שצריכים להיות חלק מהמסלול  שהחופשה המושלמת שלך באנטליה חייבת לכלול:

סיור בסירה בנהר קסור: נהר קסור הוא נהר עוצמתי המוקף בטבע ירוק ויפהפה. סיור בסירה בנהר קסור יאפשר לךלהתרשם מנופים מופלאים של ההרים הסביבתיים, לעבור בין מסעדות ובתי קפה רגועים הנמצאים לאורך הנהר, ואף לבקר באי קסור היפהפה השוכן באמצע הנהר.

סיור בסירה לחוף קליקיה: חוף קליקיה הוא יחידת מגורים יפהפיה הממוקמת בחוף הים התיכון. סיור בסירה לחוף קליקיה יאפשר לך ליהנות מנופים מדהימים של החוף, להתגעגע בטורקיז של המים, ולעשות הפסקה בחוף בוחר הפופולרי ביותר בחוף קליקיה.

עוד מבחזית החדשות

סיור בסירה בחוף דמרה: חוף דמרה הוא אחד מחופי הים המרהיבים באנטליה. סיור בסירה בחוף דמרה יכניס אותך לפנים מעולם הים התיכון, תוך כדי צפייה בחופים מדהימים, שוקעים סקורים ונופים שקטים של הים.

סיור בסירה לטיילים בקאניון קופרלו: הקאניון המרהיב של קופרלו הוא מקום טבעי נהדר שמשתרע במקום פנורמי. אפשר לצאת לסיור בסירה בנהר קופרלו וליהנות מנופים יפים של הקאניון, מים טורקיז וקשתות סלע מרהיבות.

סיור בסירה לחופי קלייטבורן: קלייטבורן הוא אחד מחופי הסנד ברובע מאנאבה באנטליה. ניתן לשכור סירה פרטית ולעשות סיור בחוף קלייטבורן, ליהנות מחוף חולי לבן ומים צלולים, ואף לעצור באי קטן במרכז הים לפיקניק ושחייה.

מלבד חופשות מושלמות באנטליה ניתן להירשם גם לאזורים מרתקים נוספים. למגוון דילים לחופשות בחו"ל לחצו כאן.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים