שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » חופשה בצימר: על מה אסור לכם לוותר
בחופשה הקודמת ואולי גם בזו שקדמה לה, שכרתם חדר בבית מלון, או אולי הצטרפתם לקבוצה מאורגנת. הפעם החלטתם חד משמעי, הולכים על צימר פרטי. למה?
תגיות: ,
חופשה בצימר | צילום: pexels

כנראה שכמו רבים אחרים לא נהניתם כל כך, אולי מהשירות, אולי מהבלגן וחוסר הפרטיות, אולי מהאוכל ואולי היה משהו אחר שהציק לכם והוריד את רמת ההנאה הזוגית או המשפחתית. בכל אופן, החלטתם לחפש צימר איכותי ומפנק עבור החופשה הקרובה שמחכה לכם בסיבוב ומדליקה לכם את העיניים. מה עושים? איך מתחילים לחפש צימר שווה? איך יודעים מה עדיף על מה? איך בוחרים אזור או עיר, ואיזה מחיר הוא הוגן ומשתלם? בואו נתחיל מהשאלה החשובה ביותר, מהם הפרמטרים שאסור לוותר עליהם כאשר בוחרים צימר לחופשה.

צימר עם בריכה פרטית

צימר עם בריכה פרטית הוא פלוס ענק ומלא קסם לחופשה. רבים טועים וחושבים שזהו דווקא פרט שולי שניתן לוותר עליו, והעיקר בצימר הוא העיצוב, האווירה, היחס ורמת השירות. אבל זה ממש לא מדויק. צימר עם בריכה פרטית זו חוויה אחרת לחלוטין מצימר בלי בריכה, חלק משמעותי מהחוויה הפרטית והמוצלחת שיש לצימר להעניק על פני חסרונות מלון ציבורי, זו בדיוק בריכה פרטית. פעם אחת תגלו את עצמכם נהנים בבריכה עד העומק, בלי להיתקע ברגליים של מישהו, בלי להתעצבן על מהומה שהשאיר מישהו זר חסר אחריות על שפת הבריכה, בלי מבטים פוזלים או ישירים של כל מי שיכול להיות שאתם פוגשים בבריכת המלון, בקיצור, צימר עם בריכה פרטית הוא אחד הדברים הבסיסיים במפרט של צימר מוצלח לחופשה מושלמת, 

עוד מבחזית החדשות

רמת אסתטיקה, ניקיון ותחזוקה

צימרים שונים ולא מעטים בארץ מתהדרים בנוף מרהיב, חצר ענקית, מזרקה, פינת ישיבה, מטבח מאובזר ומה לא. בפועל מגיעים המוזמנים אל הצימר, ומגלים בו מיטות שראו ימים יפים יותר, מזרקה שבורה, מזגן שאינו תקין, חצר שלא נוכשה כבר תקופה ארוכה, דלתות שמנעולן נעלם או נשבר בצוק העיתים, ג'קוזי חלוד, ועוד ועוד. לא כל מי שמגדיר את וילת הנופש שלו בתור צימר עם בריכה פרטית מבטיח לכם שהבריכה נקייה ומזמינה, בעלת מים צלולים ומדרגות שלמות. ואם הוא הבטיח, לא כל מי שמבטיח כידוע מבטיח גם לקיים. לכן חשוב מאד לשים דגש על רמת התחזוקה, התקינות והאסתטיקה של הצימר, גם ובמיוחד כשמדברים על צימרים עם בריכה פרטית, במקרה כזה בריכה פרטית שאינה מתוחזקת, אינה אסתטית או אינה תקינה, תהיה אכזבה עצומה, קושי עבור הנופשים, ובמקרים לא מעטים גם סכנה או מפגע בריאותי ברמה כזו או אחרת. באתר וילות היוקרה המכיל מגוון גדול של וילות נופש וסוויטות יוקרה, תמצאו המון חוות דעת מוסמכות, אמינות ומפורטות, שיעזרו לכם לדעת את האמת.

העדפות אישיות

מעבר לפרט כזה או אחר שאי אפשר לוותר עליו, במרבית המקרים או אולי בכולם ללא יוצא מן הכלל, יש לכל אחד מהנופשים העדפות אישיות. צימר עם בריכה פרטית הוא לכל הדעות רצון וצורך של כל אחד, אולם למשל נוף עוצר נשימה אינה חובה של כל נופש, יש מי שנוף מהחלון ומהמרפסת יעשה עבורו את הנופש החלומי עליו הוא חלם במשך חודשים, ויש מי שמספיקה לו פרטיות המקום ואוויר טוב ואין צורך ביותר מזה. כך גם השקעה ברמת חדשנות הצימר, צימר עם בריכה פרטית ריך להיות מתוחזק היטב, אולם לא חייב להיות חדש מהניילונים, אבל יש מי שממש חשוב לו לחוש את הריח החדש, את הגימיקים העיצוביים האחרונים בתחום, את דגמי הטפטים מהעונה הנוכחית, ואת הברזים הנוצצים שהותקנו רק לפני רגע. בכל מקרה של העדפה אישית, כמובן שיהיה צורך לשים דגש גם על פרמטר זה, כדי לעבור חופשה שהיא באמת מעניקה כוחות ומשחררת. 


כתבה זו נכתבה על ידי צוות הכותבים של אתר "וילות היוקרה" – וילות הנופש והסוויטות היוקרתיות בישראל.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים