שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » חוסר המשילות בצפון: שוטרים הונחו, להשאיר את ניידות המשטרה בתחנות
בסוף השבוע האחרון הוצתו שלוש תחנות שיטור עירוניות ורכב פיקוח באזור סכנין | גורם במשטרה: "זו מלחמה. הרקע – המאבק בפשיעה"
ניידת משטרה | צילום: Fotokon, שאטרסטוק

לאחר שבסוף השבוע הוצתו שלוש תחנות שיטור מקומיות בצפון, חוששים במשטרה מהצתת ניידות. השוטרים במרחב משגב גליל הונחו להחנות את הניידות בתחנה ולא לנסוע עם הרכבים הביתה. הנימוק שקיבלו השוטרים הוא, שקיים חשש שאם יושארו רכבי המשטרה ליד הבתים עלולים להצית אותם. השוטרים התבקשו למצוא דרכי הגעה חלופיות אל התחנה וממנה.

את ההודעה החריגה קיבלו שוטרים המתגוררים בגזרת משגב שבגליל בסוף השבוע. גורם במשטרה אמר ל-N12 כי "מדובר במלחמה של ממש, והרקע הוא גל פשיטות ומעצרים של המשטרה בסכנין וביישובים הסמוכים שבמהלכן עד כה נעצרו או עוכבו לחקירה, 41 מחוללי פשיעה".

עוד מבחזית החדשות

ההנחיה מגיעה לאחר שבסוף השבוע האחרון הוצתו שלוש תחנות שיטור מקומיות בוואדי סלאמה, בדיר חנא, ובעראבה. נוסף על כך, הוצת רכב פיקוח של עירית סכנין ביום רביעי בלילה. ההצתה תועדה במצלמות האבטחה שהופצו ברשת.

מהתיעוד ניתן לראות כי הרכב הוצת באמצעות חומר דליק והעבריינים נמלטו מהמקום. נראה שהרקע להצתות , הוא זעמם של הפושעים המתגוררים בעיר על פעילות המשטרה במסגרת המאבק בפשיעה החמורה.

האירוע הזה הצטרף לשני אירועי הבערת אש בסמוך למבני שלטון בסביבת סכנין באותו לילה, וכן לירי לעבר בנק בעיר יומיים קודם לכן. המשטרה הודיעה כי עצרה שישה חשודים במעורבות במעשה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים