שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » חה"כ דודי אמסלם במליאה: "איפה הרועצת המשפטית?" | צפו
חה"כ דודי אמסלם תקף בחריפות את היועצת המשפטית לממשלה "מפריעה לממשלה, זה תפקידה" | "היא מקבלת פרסים וחיזוקים מכל החבר'ה של ברק"
חה"כ דודי אמסלם | צילום: מירי שמעונוביץ, משרד החוץ

חה"כ דודי אמסלם נשא היום אחה"צ (שני) נאום במליאת הכנסת ואמר: "אני רוצה לגעת בנושא שמטריד אותי כבר חודשיים ימים, אנחנו היום רואים את השמאל בהובלתם של אהוד ברק ואהרן ברק, דן חלוץ ויאיר גולן, כל החבורה הזאת, חבורה בולשביקית שטוענת את טענת הקוזק הנגזל. זה מזכיר לי את אותו אחד שהורג את הוריו ובא לבית המשפט וטוען שהוא יתום. הרי אתם שורפים את המדינה, אנחנו מחוקקים בכנסת, אנחנו באים לעשות את העבודה".

ח"כ דודי אמסלם על היועמ"שית ״הרועצת המשפטית מפריעה לממשלה״ | צילום: ערוץ הכנסת

עוד אמר אמסלם: "אני נוסע לפני כמה ימים, חוזר מנתניה ורואה איזה 50 אנרכיסטים עוצרים את הכביש. עמדנו בכביש שעות. למה? כי בא להם. רוצים לסגור את שדה התעופה, בא להם. ואיפה הרועצת המשפטית? מפריעה לממשלה, זה תפקידה. היא מקבלת פרסים וחיזוקים מכל החבר'ה של ברק, "תמשיכי לתקוע טריז בגלגלי הממשלה" בגלל שהיא לא לגיטימית בעיניכם".

אמסלם פנה בדברים למפכ"ל המשטרה ותהה: "אני שואל את מפכ"ל המשטרה, אדוני המפכ"ל, אנשים חוסמים כבישים, עבריינים, זאת עבירה על החוק. דרך אגב, אין דבר יותר אנרכיסטי מזה. אני לא אמור להגיע לאירוע, למה? בגלל שמישהו החליט שאני לא יגיע. דרך אגב הם לא חוסמים פעם-פעמיים, אני כבר שואל את עצמי כשאני נוסע הביתה "איפה החסימות"? חוצפה איך המדינה מתנהלת ככה".

עוד מבחזית החדשות

בסיום דבריו אמר אמסלם: "זה פשוט בושה וכלימה, אין אנרכיה יותר גדולה. דרך אגב חופש התנועה זאת זכות יסוד, חופש התנועה זאת זכות יסוד לכל אזרח. אבל אצלם מה זה משנה מה זה חוק יסוד, אנחנו לא ננוע. למה? בגלל שהשמאל הבולשביקי החליט בבריונות".

הצטרפו ועקבו אחר

3 תגובות

  1. תודה דודי שיש אחד כמוך שיודע לדבר בשם העם…..שמאלנים ….אבא שלי עליו השלום עבד 20 שנים בסולל בונה דאזזז עבד קשה בקיץ בחורף היית רואה את הידיים שלו מלאות פיצוצים מעבודה קשה להביא טרף לביתו בכבוד.והחנונים האלה עם ידי בובה היו מסתלבטים על אבא שלי.אני זוכרת את הדמעות של אמא שתחי.כמה כאב לה על אבא שעובד קשה….

  2. דודי אמסלם אין כמוך
    אתה מייצג את כל מצביעי הליכוד והימין
    בצורה הכי טובה
    אנחנו מחזקים את ידיך אל תירא מהשמאלנים האנרכיסטים הלבנים
    חלוץ אהוד ברח יעלון ציפי ליבני אהרון ברק
    אהוד אולמרט אוכל הכלבים חולדאי
    אלה אנשים שעבר זמנם ונכשלו בהנהגה
    מחפשים תשומת לב כמו פודלים
    הם הולכים ונעלמים וזקנתם מביישת את
    ילדותם
    זבל של אנשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים