שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » חה"כ אופיר כץ נגד היועמ"שית: "אולי גם היא הייתה רוצה, ללכת ולתת כיפים למפגינים"
יו"ר הקואליציה ח"כ אופיר כץ על היועמ"שית: "מתנגדת באופן גורף לכל דבר שהממשלה הזו מביאה" | לגבי ההידברות: "פעם אחת שיושיטו יד ויראו שיש הידברות אמיתית"
יו"ר הקואליציה אופיר כץ

יושב ראש הקואליציה, חבר הכנסת אופיר כץ התראיין הבוקר (שני) ל-103FM, והתייחס לגבי אמירתו אתמול בדיון על חוק הנבצרות, שבו התבטא על היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב־מיארה: "אני לא זוכר שהיה פתק בבחירות מפלגה בראשות היועמ"שית. היא חושבת שהיא השריף של המדינה".

לדברי כץ: "היא מתנגדת לכל דבר שהממשלה הזו מביאה. מהרגע שנבחרנו והקמנו ממשלה, בהרב־מיארה תמיד הביעה התנגדות גורפת לכל הדברים שאנחנו מביאים כממשלה".

עוד מבחזית החדשות

ח"כ כץ התייחס גם לניסיונות ההידברות בין הקואליציה והאופוזיציה ואמר: "הייתי רוצה שזה יהיה בהסכמה רחבה יותר, ושנעשה את זה ביחד עם עוד חלקים גם באופוזיציה, שלא יהיה את המצב שיש היום. אנחנו אחים ויש לנו מדינה אחת".

למרות זאת טען כץ כי באופוזיציה אין מי שרוצה להגיע להידברות: "הרפורמה מבחינתם זה אמצעי, הם רוצים להפיל את הממשלה הזאת, הם לא מקבלים את תוצאות הבחירות. פעם אחת שהם יושיטו את היד ואתה תראה שיש הידברות אמיתית".

עוד מבחזית החדשות

בנוסף, בראיון לרשת ב' אמר כץ כי: ״היועמ"שית גורמת נזק לתפקיד״ למרות זאת טען ״לא נפתח בהליכים להדחתה. אולי גם היא הייתה רוצה, כמו מפקד המחוז, ללכת ולתת כיפים למפגינים. אני לא חושב שזה נכון בעת הזו לתת לה את התענוג הזה. אנחנו לא אמורים לשחק לידיים שלה״.

על חוק החסינות אמר כץ: ״גם אנחנו הבנו שייתכנו השלכות שאנחנו לא רוצים להגיע אליהן. נתקדם עם החקיקה, רק כשנהיה בטוחים שאנו שומרים על החיילים שלנו. לא נלך עם הראש בקיר, אנחנו לא מתנהגים כמו שהיא מתנהגת".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים