שיתוף
תגובות
חדשות » חברת פרלמנט מספרד הוחזרה למדינתה עקב פעילות אנטי ישראלית
חברת הפרלמנט אנה מירדנה מספרד. השתתפה בעבר באחד המשטים לעזה | היא עוכבה בבקרת הגבולות במשך שש שעות, עד ששר החוץ הורה שלא לאפשר את כניסתה לארץ
שר החוץ אלי כהן | צילום: פישל רוזנפלד

שר החוץ אלי כהן מנע מחברת הפרלמנט, אנה מירדנה מספרד, להיכנס לארץ בעקבות השתתפותה בפעילות אנטי ישראלית.

חברת הפרלמנט הגיעה לישראל עם משלחת של חברי פרלמנט נוספים, במטרה לערוך ביקור הזדהות אצל הפלשתינים. דרכונה של חברת הפרלמנט נבדק בביקורת הגבולות והסתבר כי היא מנועת כניסה לישראל משום שבעבר השתתפה באחד המשטים לעזה.

עוד מבחזית החדשות

בקרת הגבולות בדקה את אפשרות כניסתה במשך שש שעות, עד ששר החוץ הורה שלא לאפשר את כניסתה לארץ. גורם מדיני הודה כי מלכתחילה לא היה צריך לאשר את עלייתה למטוס לישראל. עם חזרתה לספרד התקבלה חברת הפרלמנט באהדה על ידי תומכיה. משרד החוץ הספרדי אף פנה בעניין לישראל.

שר החוץ אלי כהן אמר בתגובה כי: "ישראל מברכת על היחסים הקרובים והחשובים עם מדינות אירופה ועם האיחוד האירופאי. השיח עם מדינות אירופה, המהוות את שותף הסחר המרכזי של מדינת ישראל, הוא רחב וכנה, גם כשאנחנו לא רואים עין בעין בכל נושא. עם זאת, מדינת ישראל לא תאפשר לגורמים שמנסים לפגוע בה, לשתף פעולה עם ארגוני טרור או לנסות להגיע באופן לא חוקי, להיכנס למדינה. הנחתי שלא לאשר את כניסתם של חברי הפרלמנט האירופאי אשר הביעו תמיכה בארגוני טרור או חברי פרלמנט אשר בעבר ניסו להיכנס לישראל באופן לא חוקי".

ארגון "עד כאן" שחשף לאחרונה כי גורמי טרור עומדים מאחורי ארגון המשטים לעזה אמרו בתגובה כי: "לפני כמה חודשים חשפנו כיצד ארגון הטרור חמאס מפעיל את המשטים לעזה מאחורי הקלעים, כחלק מהמלחמה שלו בישראל. החלטתו של שר החוץ היא צעד נכון וחשוב ועל מדינת ישראל להיערך למשט הצפוי לצאת בחודש מאי הקרוב ולמנוע את הנזק שלו. עצירת הספינות בגבולות ישראל אינה מספיקה, שכן קודמים לה חודשים של מסע תעמולה שיקרי ברחבי אירופה. מדובר בפעילות טרור במסווה הומניטרי ונגדו יש להיאבק בכל הכלים העומדים לרשות מדינת ישראל".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
נעריך את הרגע הזה, לפני שהוא הופך לזיכרון

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים